חיפוש

חדשנות בעולם הבנייה – 3 סוגים עיקריים בבמות הרמה

ישנם 3 סוגים עיקריים בבמות הרמה: במות מספריים, במות הרמה מפרקיות חשמליות ובמות הרמה עם מנוע דיזל.

הסוגים הללו טומנים בחובם חדשנות בעולם הבנייה ויתרונות רבים אותם יסקור המאמר.

 

במת הרמה להשכרה או למכירה

במות הרמה ניתנות להשכרה או למכירה לצרכים של אנשים פרטיים, בעלי מקצוע ומפעלי תעשייה. במת הרמה היא משטח קשיח ומאובטח המחובר לזרוע. באמצעותה ניתן להרים ציוד כבד לגובה או לנייד אנשים לעבודות גובה שונות. אנשים פרטיים עושים בה שימוש להעברת תכולת דירה כבדה, שלא ניתן להעלות באופן סטנדרטי. צלמים עושים בה שימוש לצילום אירועי חוץ, פרסומאים עושים בה שימוש לתליית שלטי פרסומות בגובה, גננים עושים בה שימוש לעבודות גיזום, רשויות ביטחון עושות בה שימוש להתקנת מצלמות אבטחה ועוד. היא משמשת בעלי מקצוע לעבודות שונות בגובה כמו: חשמל, תאורה, שיפוץ, בנייה, איטום ועוד. ישנם כמה סוגים של במות הרמה, כאשר העיקריים מורכבים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית.

 

במות מספריים חשמליות

לבמות הרמה מספריים יש מנוע חשמלי וזרוע מפרקית בצורת מספריים. ניתן להסתייע בהן בעבודות פנים או חוץ, לשנע פועלים וציוד, לבצע עבודות ניקיון בגובה ועוד – והכל באופן בטוח, מהיר ויעיל. המיוחד בבמות אלו הוא היכולת לעבור מכשולים כמו גדרות, מדרגות ועצים, ולהגיע למקומות צרים וסבוכים. הן מגיעות בדגמים שונים ומתקדמים. לדוגמה, במת הרמה מנטול היא במה קלה וקטנה שניתן למצוא באתר https://www.lifter.co.il. היא מיועדת לעבודות על משטחים ישרים ומקומות צרים. הבמה מתאימה לעבודות בשיפוע ויכולה לשאת משקל של 230-350 ק"ג. בנוסף, היא מגיעה לגובה של 4-12 מטר ומכילה פונקציות שונות לתפעול.

 

במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות אלו מגיעות עם זרוע חשמלית, ויכולות לעבוד בשטחים שאינם ישרים ובכך להתגבר על אתגרים קשים. יש להן מפרק דיזל המתרומם מהר, והן יכולות לנוע במעגל וכך להיות יעילות יותר. המשקל שהן יכולות לשאת הוא עד 230 ק"ג, והן יכולות להגיע לגובה של 16-20 מטר. מנוע הדיזל יכול להחזיק לזמן ארוך והוא נחשב למנוע חזק. לעומתו, המנוע החשמלי מוגבל בזמן בשל הצורך בטעינתו. אחד הדגמים הפופולריים הוא מנוף סל בעל זרוע הידראולית. הסל מחובר לקצה הזרוע, ומאפשר עבודות בגובה ושינוע של ציוד.

במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

לבמות הרמה אלו גם מורכב סל אך הן בעלות מנוע חשמלי. ניתן לעבוד באמצעותן בתוך ומחוץ לאתר הבנייה, בשטחים קשוחים ובמקומות צרים. בנוסף, הבמות עוקפות מכשולים וניתן לעבוד עליהן כשהן בשיפוע. המשקל אותו הן יכולות לשאת הוא עד 230 ק"ג, והגובה אליו הן מגיעות הוא כ-15 מטר. הן נחשבות לאיכותיות ובטיחותיות יותר מכיוון שלמפרק שלהן יש יכולת אופקית גדולה יותר.

לסיכום, כאשר שוכרים או קונים במות הרמה, יש לבדוק היטב את המפרט הטכני שלהן ולוודא שהן בטיחותיות וכדאיות.

רחבה של ריקודים

באותו נושא
הקמת סטארט אפ ב- 3 ימים

צה"ל כבר בעניינים, מועצת הירקות כבר התנסתה ברעיון ואפילו מרכזי מדע ותורה, עושים מאמצים לחבר את הטכנולוגיה ליהדות, כבר יודעים – האקתון הוא הדרך הנכונה

קרא עוד »
מגוון רחב של תכשיטים
כיצד לייצר תכשיטים בדרך חדשנית?

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, הביאה איתה שיטות ייצור חדשניות גם בתחום התכשיטים. לצד השיטות המסורתיות הנהוגות כבר אלפי שנים, צורפים רבים משלבים שיטות חדשניות יותר,

קרא עוד »