חיפוש

חדשנות בעולם המיתוג: דיסק און קי מעוצב

כבר תקופה ארוכה שעולם הגאדג'טים הממותגים התקבע באותה הדרך, וחברות רבות מחלקות כבר במשך שנים מוצרים כגון עטים עם לוגו של החברה, מחברות עם סימן מים של הפירמה ומחזיקי מפתחות שונים ומשונים. אומנם מדובר במוצרים שימושיים לכל הדעות, אך כיוון שמדובר במתנות בנאליות המטרה של שיווק, חיזוק המותג וסימון של החברה שלכם כייחודית ושונה באופן מהותי מהחברות המתחרות שלכם, מתפספסת לחלוטין. מה ניתן לעשות אם כן? המאמר הבא יציג בפניכם את הדבר הבא בעולם המיתוג – דיסק און קיי מעוצב.

 

מדוע דיסק און קיי מעוצב הוא הפריט האולטימטיבי למיתוג החברה שלכם?

העובדה שהדיסק און קיי נכנס לשוק לפני שנים מעטות אך מהווה מוצר שימושי ויומיומי מעיד על כך שמדובר במוצר בעל תפוצה רחבה ביותר ולפיכך מהווה פלטפורמה מעולה להטבעת הלוגו של החברה שלכם. בנוסף המאפיינים של הדיסק און קי יאפשרו לכם למתג את החברה שלכם ככזאת שמתאפיינת ב:

פרקטיות

אם בעבר עטים היו בפסגת ההיררכיה של המתנות הממותגות הפרקטיות, הרי שבעידן של ימינו בו רבים מתעדים את כל המידע שלהם רק באמצעים דיגיטליים, הערך של העט כמתנה ירד. את מקומו תפס הזיכרון הנייד וביחוד זה שהינו קומפקטי ונוח דיו לנשיאה ממקום למקום – הדיסק און קיי.

 

מקצועיות

כיום ניתן למצוא זיכרונות ניידים במגוון רחב של עיצובים, דגמים וחומרים. המגוון הזה יאפשר לכל חברה למצוא את הדיסק און קיי שייצג את הערכים של החברה באופן אידיאלי. כך למשל משרד עורכי דין שיבקש לשדר רצינות יוכלו לבחור להטביע את הלוגו של המשרד על דיסק און קיי מעוצב בקווים נקיים ועשוי חומרים איכותיים. חברה לניהול מדיה או לפרסום שתבקש למשוך צומת לב ולעורר עניין תוכל לבחור בעיצוב היתולי עם צבעים מעניינים וסגנון ייחודי.

 

חדשנות

כיום הטכנולוגיה מתקדמת בקצב שיא ולכן בכדי להישאר רלבנטיות על החברות השונות לגלות חדשנות ודינמיות על מנת שיוכלו לשדר ללקוחות שלהן שהן אינן קופאות על השמרים. כיום שימוש בעותקים קשיחים של מסמכים נתפס כמיושן ולא נוח ועל כן, מתנה שתאפשר ללקוחות שלכם או לעמיתים העסקיים שלכם לשאת כל העת קבצים דיגיטליים רלבנטיים, תמיד תתקבל בברכה.

 

שירותיות

כאשר אתם מעניקים ללקוחות שלכם מתנה שימושית שהושקעה בה מחשבה ותשומת לב אתם למעשה ממתגים את עצמכם כחברה שערה לצרכים השונים של לקוחותיה ועל הם יוכלו לצפות לקבל מכם רמת שירות גבוהה שמהווה ערך מוסף משמעותי ביותר בשוק התחרותי של ימינו.

 

אם הלקוחות והעמיתים העסקיים שלכם חשובים לכם ואתם מחפשים אמצעי מיתוג ושיווק שיסייע לכם להעמיק את הקשרים עימם, שקלו להעניק להם דיסק און קי מעוצב בהתאם לערכים של החברה שלכם. היכנסו לאתר https://ma-bali.com על מנת להתרשם ממגוון האפשרויות הרחב אשר עומדות לרשותכם.

 

דיסק און קי מעוצב

באותו נושא
הקמת סטארט אפ ב- 3 ימים

צה"ל כבר בעניינים, מועצת הירקות כבר התנסתה ברעיון ואפילו מרכזי מדע ותורה, עושים מאמצים לחבר את הטכנולוגיה ליהדות, כבר יודעים – האקתון הוא הדרך הנכונה

קרא עוד »
מגוון רחב של תכשיטים
כיצד לייצר תכשיטים בדרך חדשנית?

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, הביאה איתה שיטות ייצור חדשניות גם בתחום התכשיטים. לצד השיטות המסורתיות הנהוגות כבר אלפי שנים, צורפים רבים משלבים שיטות חדשניות יותר,

קרא עוד »