חיפוש

איך תעשו דרופשיפינג בצורה יעילה ונכונה

דרופישיפינג הוא מושג אינטרנטי, בו הקמעוני לא שומר על הסחורות במלאי שלו. במקום זאת, הוא מעביר הזמנות ופרטים מלקוחות שונים והיצרן או כל חנות ואדם בעלי המלאי ישלחו את המוצר ישירות ללקוח. כאשר הקמעוני מרוויח את כספו המההבדל בין המחירים. שיטה זו מקובלת מאוד ברחבי האינטרנט ומשתמשים בה באתרים כמו אמזון, איביי ועוד. אז בואו נראה איך עושים דרופשיפינג בצורה יעילה ונכונה.

למה לעשות דרופשיפינג

דרופשיפינג היא מודל עסקי נהדר לאנשי עסקים מתחילים. שכן, הסיכון והעלויות נמוכות, ההתחלה קלה מאוד ואף ניתן לעשות להתהליך אוטומציה המאפשרת לנו להרוויח כסף למעשה כמעט ללא עבודה

אז כיצד נעשה דרופשיפינג בצורה יעילה ונכונה

הצעד הראשון, שיווק ומיתוג נכון.

עם חלקים נרחבים כל כך מהדרופשיפינג נעשים על ידי רובוט(אוטומציה), יהיה לכם זמן רב יותר להתרכז בדברים החשובים באמת כמו שיווק ומיתוג. אמנם, עיצוב הלוגו והגרפיקה שלכם יכול להיות מהנה במיוחד, אך שיווק הוא מכונת הכסף האמיתית. חלה עליכם החובה לנבור בעולם המודעות, להגדיל את התנועה בחנות שלכם ולהמיר את המבקרים בחנות שלכם. לכן, אופטימיזציה של מנועי חיפוש לאתר שלכם היא חיונית, שכן נתונים מראים כי בין 1%-2% מכל מהגולשים הנכנסים לחנות אינטרנטית באמת קונים משהו. לכן, הגדלת מספר הנכנסים ויוצאים מהתאר שלכם יגדיל את המכירות במידה ניכרת.

הצעד השני, צרו מבצעים.

מבצעים היא דרך נהדרת למשוך קונים חדשים ולבצע יותר מכירות. נסו לא להשאר סטטים, צרו מבצעים על חפצים בודדים ומבצעים המאגדים מוצרים לקנייה אחת זולה יחסית. במידה ואף אחד מהמוצרים שלכם לא תחת מבצע מספר המכירות שלכם ירד בהתאם, שכן מבצעים מוכחים פעם אחר פעם כמעודדי ומקדמי מכירות.

הצעד השלישי, המנעו ממחירים נמוכים מדי.

בדרך כלל מחיר המוצרים שאתם מוכרים ימכרו ברווח, שכן המחיר בו תקנו אמור להיות נמוך מהמחיר בשוק החופשי. אם כן, שימו לב כי אתם לוקחים בחשבון את המחיר הנהוג בשוק ולא את המחיר בו קניתם את המוצר. בנוסף, גם אם המקום ממנו אתם "קונים" את המוצר מוריד את מחירו, אך מחירו בשוק נשאר כרגיל, אין סיבה אמיתית להוריד את מחירו. כך, תוכלו להרוויח כמה שיותר על כל מוצר ומוצר.

הצעד הרביעי, אתר ידידותי למשתמש

אתרי מכירות רבים מעוצבים בצורה לא נוחה ואף מפחידה. אתרים כאלה מרחיקים קונים פונטציאלים, שכן אתר שלא מסודר בצורה נכנונה, ברורה ובטוחה יכול לגרום למשתמש תחושה רעה שתגרום לו לצאת מהאתר במהירות גדולה יותר. בנוסף, אתר המסודר בצורה לא ברורה ולא נוחה מעיק על הלקוח הפוטנציאלי  ויגרום לא לא להגיע למקום אליו הוא רצה להגיע ואף לגרום לו לעזוב מוקדם יותר.

באותו נושא