חיפוש

3 סטארט-אפים בתחום השקעות הנדל"ן בחו"ל

אם גם אתם מחפשים השקעה שתספק תשואה גבוהה ובעלת חסם כניסה נמוך יחסית, סביר שכבר שמעתם על השוק הרחב של השקעות נדל״ן בחו״ל. ביחס לשוק הישראלי, שוק הנדל״ן ברחבי העולם הוא מגוון יותר ומאפשר גם למשקיעים קטנים לרכוש נכס או חלק בפרויקט ובכך לזכות לתשואה.

היום, קיימים לא מעט סטארט-אפים המסייעים למשקיע הישראלי להגיע להזדמנויות השקעה אלו. אספנו עבורכם 3 סטארט-אפים בולטים בתחום השקעות הנדל״ן בחו״ל.

 

אינטו iintoo

אחד הסטארט-אפים הצעירים והמובילים בתחום השקעות נדלן בחול הוא אינטו, פלטפורמה חברתית להשקעות נדל״ן. מדובר בחברה אשר מספקת ללקוחותיה מגוון אפשרויות להשקעות נדל״ן בחו״ל לאחר שעברו בדיקות על ידי מומחי ההשקעות של החברה.

החברה מאפשרת הצטרפות להשקעות במסלולים שונים ובהשקעה מינימלית של 25 אלף דולר. החברה מתמחה בביצוע השקעות בארצות הברית, ומאפשרת הצטרפות למגוון רחב של פרויקטים בהתאם לדרישות הלקוח. בעתיד צפויות גם השקעות במדינות נוספות כמו אנגליה. החברה מתהדרת בפלטפורמה דיגיטלית מפותחת, המאפשרת למשקיע לקבל את המידע העדכני ביותר על הפרויקט וכן לבצע פעולות שונות.

 

קרן הגשמה

עוד חברה בולטת בתחום השקעות הנדל״ן בחו״ל היא קרן הגשמה. מדובר בקרן המאפשרת הקמה של קבוצות השקעה, אשר באמצעותן ניתן להצטרף להשקעה גדולה.

גם קרן הגשמה מציעה מגוון של מסלולי השקעה, הכוללים מסלול הון בו המשקיעים נכנסים כשותפים יחד עם היזם ומשלימים עבורו הון נדרש על מנת להשלים את הפרויקט, וכן מסלול מימון המאפשר למשקיעים להלוות כסף ליזמי הפרויקט ובכך ליהנות מריבית קבועה.

גם קרן הגשמה מציעה רף כניסה יחסית נמוך, המתבטא ב-30 אלף דולר עבור מסלול המימון ו-60 אלף דולר עבור מסלול ההון. הקרן מתמחה בהשקעות בישראל, אנגליה, קנדה וכן ארצות הברית.

 

קרן ראשונים

אחת הקרנות הוותיקות בארץ בתחום השקעות הנדל״ן בחו״ל היא קרן ראשונים, אשר הוקמה על ידי ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן. הקרן מאפשרת למשקיעים להיכנס לפרויקטים עבור סכום מינימלי של 50 אלף שקלים.

קרן ראשונים מתמחה בנדל״ן בישראל ובארצות הברית, ומציגה למשקיעים אפשרויות השקעה לאחר שעברו בדיקות נאותות על ידי הקרן. הקרן עובדת בפורמט של יחידות השתתפות. כלומר, כל פרויקט מחולק ליחידות על פי ערכו וכל יחידה כזו מקנה זכות שווה בפרויקט למחזיק בה.

כך, ניתן לחשב את רף הכניסה עבור כל פרויקט ואת הרווח עבור המשקיעים השונים. במהלך ביצוע הפרויקט, הכסף עצמו מוחזק בחשבון נאמנות הנמצא בפיקוח של משרד עורכי דין.

כך, המשרד אחראי על העברת הכסף ליזם בהתאם להתקדמות הפרויקט, והמשקיעים מוגנים מן האפשרות שהיזם ״יברח עם הכסף״. השקעה באמצעות מאפשרת למשקיעים ליהנות מהתשואה של שוק הנדל״ן בחו״ל, בלי להיות בעלי הון גדול ובסיכון נמוך יחסית שכן הסכום המושקע אינו גבוה.

 

החלפת כסף בבית

באותו נושא
הקמת סטארט אפ ב- 3 ימים

צה"ל כבר בעניינים, מועצת הירקות כבר התנסתה ברעיון ואפילו מרכזי מדע ותורה, עושים מאמצים לחבר את הטכנולוגיה ליהדות, כבר יודעים – האקתון הוא הדרך הנכונה

קרא עוד »
מגוון רחב של תכשיטים
כיצד לייצר תכשיטים בדרך חדשנית?

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, הביאה איתה שיטות ייצור חדשניות גם בתחום התכשיטים. לצד השיטות המסורתיות הנהוגות כבר אלפי שנים, צורפים רבים משלבים שיטות חדשניות יותר,

קרא עוד »