חיפוש

שלושה טיפים לבחירת חברה לקידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן וזה בדרך כלל הספיק. אך בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש וחזק מאד לתחום הפרסום וקידום האתרים ושמו הוא גוגל. באופן טבעי, הוקמו חברות רבות לקידום אתרים כפטריות לאחר הגשם. במאמר זה ניתן לכם שלושה טיפים איך לבחור נכון את החברה שתקדם את האתר שלכם להצלחתכם.

 

כיצד פועל מנגנון החיפוש של גוגל?

מנגנון החיפוש של גוגל מציב בראש החיפוש את התוצאה המתאימה ביותר למילות המפתח שהזנתם. אם לדוגמא הזנתם בשורת החיפוש את הערך כוונת קידום אתרים התוצאה הראשונה שתקבלו בראש הדף תהיה החברה שלנו ולאחר מכן חברות המציעות שירות זהה אך שמן שונה. המטרה שלנו היא להביא את העסק שלך לראש העמוד, היישר למקום הראשון. המקום השני מקבל בערך מחצית מכמות הפניות ומן המקום השלישי ומטה סיכויי יצירת הקשר של הלקוח איתכם הולכים ויורדים.

 

קידום אתרים seo

כשאנחנו מחפשים שירות או בית עסק באינטרנט אנחנו משתמשים במילות מפתח דוגמת ׳עורך דין בתל אביב׳ או ׳כמה עולה לעשות טסט לרכב׳. מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל האתרים שמכילים את מילות המפתח הללו ומסדר אותם על פי ההתאמה הגבוהה ביותר למילות החיפוש שלכם. אנחנו יכולים להעזר במנגנון הזה כדי לקדם את העסק שלנו או השירות שאנו מציעים. חברת כוונת מתמחה בתחום קידום אתרים באמצעות מנגנון החיפוש של גוגל כדי לקדם את העסק שלך ולהביא אותו לחשיפה גדולה יותר קהל היעד שלכם.

 

כיצד נבחר חברה לקידום אתרים?

בחירה טובה תחסוך לכם זמן וכסף. להלן שלושה טיפים כיצד לבחור חברה לקידום אתרים:

 

  1. מה רמת המקצועיות, הנסיון והרזומה?

חשוב מאד לעבוד עם חברה שכבר עבדה בעבר עם תחום העיסוק שלכם, אם כי תמיד תוכלו ללמד אותם משהו חדש.

 

  1. תזמורת של אדם אחד או צוות מומחים?

אם האתר שלכם קטן ופשוט ייתכן ואדם אחד העושה הכל יתאים לכם, אבל לא אם יש לכם אתר מורכב כגון חנות אינטרנטית. במקרה זה העדיפו צוות.

 

  1. עורך דין?

פנה רק למומחים המודעים לרגישות התחום וכללי הפרסום המקובלים.

 

לסיכום

חברת ׳כוונת׳ הוקמה על מנת לסייע לך, בעל בית עסק או נותן שירות, להגיע למקום הראשון במנגנון החיפוש של גוגל, דבר שיחשוף אותך לקהל היעד שלך באופן מקסימלי באמצעות שדרוג אתר הבית שלך. אנו מתמחים בכל סוגי בתי העסק והשירותים ואצלנו תוכל למצוא את כל אנשי המקצוע שנדרשים, החל מתכנתים ועד לכותבי תוכן, מאנשי יחסי ציבור ועד לעיצוב אתרים. כדי שגם העסק שלך יפרח, פנה אלינו והטלפון שלך לא יפסיק לצלצל.

בניית אתר

 

באותו נושא