חיפוש

קידום אתר בגוגל – איך להגיע למקום הראשון?

גוגל הא חברה שכל בני האדם שחיים על כדור הארץ הם לקוחות שלה.

המוצר שהיא מציעה הוא ידע אינסופי המופיע בצורה של אתרים רבים.

כל אתר מאופיין בתוכן אחר ויש לו מטרה אחרת – אתר שמוכר מוצרים, אתרי תוכן, אתר לפרסום ועוד.

לכאורה זה נראה שקל להתפרסם באינטרנט, פשוט מקימים אתר וזהו, אבל זו לא המציאות.

כיוון שיש מיליוני אתרים באינטרנט ואין אתר שמציע משהו שאין באתרים אחרים, התחרות היא מאוד קשה.

אז איך תקדמו את האתר שלכם? מהן האופציות? מה זה קידום אורגני והאם הוא משתלם? הכל מחכה לכם בכתבה הבאה.

 

קידום ממומן

קידום ממומן כשמו כן הוא, עולה הרבה כסף. בקידום זה תצליחו לשפר את הפרסום של האתר שלכם ולהעלות את כמות המבקרים בו על ידי קניית קליקים ובחירת מילות מפתח. קידום זה נעשה באמצעות גוגל אדס. זהו קידום קל ופשוט, שלא ישפר את האתר עצמו אלא רק את הדירוג שלכם בגוגל. המחיר של קידום ממומן משתנה לפי גודל הפרויקט ורמת ההשקעה הנדרשת מחברת הקידום – מסלולים פשוטים של קידום ממומן יכולים לעלות 1000 שקלים לחודש, ומסלולים מושקעים יעלו לכם 10 – 20 אחוזים מתקציב הקמפיין שלכם. לצפייה בבחירת קידום אתר בגוגל מחיר.

 

מהו קידום אורגני?

קידום אתר אורגני הוא קידום של האתר עצמו בכמה אופנים על מנת לשפר את הפרסום שלו ולהעלות את מיקמו בדירוג של גוגל. חברות שונות מציעות את שירותן והן ישפרו את התוכן, העיצוב והמבנה של האתר שלכם. בנוסף, הן יתאימו את התוכן באתר לרובוט הסריקה של גוגל. החיסרון הבולט של קידום זה הוא הזמן שהוא דורש, לכן אם אתם לא יכולים לאפשר לעצמכם להתמהמה תבחרו בקידום ממומן.

 

טיפים כדי להגיע למקום הראשון עם האתר שלכם

מלבד ההתאמה לפרמטרים של הדירוג של גוגל וההשקעה בקידום ממומן יש פעולות נוספות שאתם יכולים לעשות כדי להרים את האתר שלכם מהקרשים. ראשית, העיצוב תופס מקום חשוב בפופולריות של האתר, לכן חשוב שתשקיעו בו ותהפכו את האתר שלכם למקורי מבחינה עיצובית. שנית, חשוב לעדכן את האתר כל הזמן ולהיות בתנועה. העולם המודרני חי בקצב מטורף וחשוב שתתאימו את עצמכם אליו. יתר על כן, חשוב להכניס קישורים נכנסים באתרים אחרים שיביאו אנשים לאתר שלכם.

 

לסיכום

הדבר החשוב ביותר שתעשו בשביל האתר שלכם הוא לשכור את שירותה של חברת קידום מקצועית ואמינה. כדאי שתחפשו המלצות ותבררו על החברה לפני שאתם בוחרים בה. בשביל לקדם אתר יש צורך בפעולות רבות – שיפור התוכן, השקעה בקידום ממומן, השקעה בעיצוב ועוד. מעוניינים בחברה טובה שתביא את האתר שלכם למקום הראשון בדירוג? היכנסו לקישור ותיהנו מקידום לאתר.

 

מנוע חיפוש

באותו נושא