חיפוש

איך נדע כמה תקציב להשקיע בקידום ממומן

היום קידום ממומן הוא כמעט תנאי וודאי להצלחת העסק, כל עסק זקוק לשיווק על מנת שהקהל הפוטנציאלי שלו יכיר אותו ויוכל להשתמש בשירותיו, קידום ממומן הוא אחד מהדרכים הקלאסיות להגיע לאנשים בזמן קצר ובתדירות גבוהה.

למי הוא מתאים וכמה תקציב כדאי להשקיע בו?

 

מה זה קידום ממומן

עסק המעוניין לפרסם יוכל לפנות לאחת מחברות של ניהול קמפיינים בגוגל, יחד הם יפנו לגוגל ויחליטו יחד על ביטויים מסוימים שברגע הרצת חיפוש הכוללת אחד מביטויים אלה תעלה מודעה באופן אוטומטי של אותו העסק.
קידום ממומן מכונה גם PPC קיצור ל pay per click  משמע שאותו העסק ישלם לגוגל על כל קליק שנלחץ על המודעה. בנוסף העלות תשתנה בבחירת הביטויים כך שביטויים פופולאריים שרצים הרבה בחיפוש יהיו שווים יותר.

 

למי זה מתאים?

קידום ממומן בגוגל מתאים לכל מי שרוצה ליצור פרסום מהיר ואגרסיבי בבת אחת, כמובן שבכל שיווק איכותי וטוב לטווח ארוך מומלץ להשתמש בכמה אסטרטגיות ולא להסתמך רק על הקידום הממומן. אבל הוא מעולה לעסקים חדשים שרק נפתחו ורוצים להגדיל את השוק שלהם או לאירועים / מבצעים חד פעמיים שדורשים פרסום גדול מאוד. שירותים או מוצרים הנחוצים רק לזמן מסוים בשנה ולא מעוניינים בפרסום לטווח הרחוק.

 

איך נדע לתכנן תקציב?

אם אתם בעלי עסק אתם בטח יודעים שאת התקציב צריך לחלק לכל הצרכים של החברה, על פי הנתונים האישיים של העסק של כל אחד קבעו תקציב מסוים לפרסום ושיווק באופן כללי, ממנו הסיקו כמה אתם רוצים להשקיע בפרסום רחב שיגיע להרבה אנשים ולאו דווקא לקהל יעד מאוד ספיציפי ובעצם מה מטרת השיווק שלכם. על פי נתונים אלה והיתרונות של קידום ממומן בגוגל קבעו כמה תרצו להשקיע בו וכמה בטכניקות שיווק אחרות המוצעות.

 

כמה זה עולה?

תשלום חד פעמי להקמת קמפיין מתחיל מ1000 שקלים, תשלום זה כולל – פתיחת חשבון ב – google ads , הגדרת אמצעי תשלום, מחקר על מילות המפתח המתאימות לעסק שלכם, מחקר מתחרים, מיקוד לפי האזור הגאוגרפי שלכם, חישוב של תזמון העלאת הפרויקט לאוויר, יצירת קמפיין מותאם אישי לכל סוג של עסק, יצירת מודעות, הגדרת תוספי תקשורת בקליק, תוספי מיקום ושירותים נוספים וחיבור לgoogle analystic.

ניהול קמפיין חודשי גם יתחיל מ1000 שקלים לחודש והוא מסייע רבות המעקב אחריי הקמפיין והתאמה לפי הנתונים המתקבלים לאחר תחילת הקמפיין – בדיקה של יעילות מילות המפתח, עריכה ושיפור של המודעות, אופטימיזציה לשיפור ציון האיכות, התאמה בתקציב על פי צורכי העסק.

 

לסיכום

שיווק באינטרנט הוא לא עניין זול במיוחד אך הוא חשוב לכל מי שרוצה להגיע לתודעת הלקוחות, זו הדרך שבה יתחילו להכיר אתכם – בגוגל ובעוד רשתות חברתיות בהן ניתן לעשות קידום ממומן דרך גוגל.

 

מחשב נייד

באותו נושא