חיפוש

איך נדע כמה תקציב להשקיע בקידום ממומן                

בין אם אתם מוכרים מוצרים באינטרנט, או אולי בכלל מספקים לגולשים שלכם איזשהו שירות, אתם תצטרכו להוציא את הבשורה החוצה.

או במילים אחרות: תצטרכו להודיע לקהלי היעד שלכם שאתם כאן ואתם נכונים לספק את שירותיכם ומוצריכם.

ובכדי לעשות זאת, תצטרכו לייעד תקציב עבור שיווק באינטרנט, קידום אתרים ממומן ועוד.

אם כך, כמה יעלה לכם קידום ממומן?

אם אתם צריכים שירותי קידום ממומן מאת חברת קידום אתרים מקצועית, אתם צריכים לדעת שמדובר בתקציבים של מאות שקלים ועד אלפי שקלים, בממוצע. יחד עם זאת, גם חשוב לציין כי חברות הקידום מספקות שירותים שונים. לא כל חברת קידום מפרסמת על סוג עסק, מה שמצריך ממכם את הבחירה בחברה הנכונה. כמו כן, כמובן שיהיה גם חשוב לוודא כי אתם משלמים מחיר הגון על שירותי הקידום שלכם. בפועל, קידום ממומן מקצועי לא אמור להיות זול מ-5,000 ₪ בממוצע. וזאת, בהנחה שמתכוונים לקידום ממומן של פרויקט בודד בפלטפורמות החברתיות, באמצעות PPC, בגוגל ועוד.

 

עד כמה אני צריך בכלל שירותי קידום ממומן?

רגע לפני שמדברים על ניהול קמפיינים בגוגל וקידום ממומן, חשוב לאפיין את תחום העיסוק שלכם. בואו נגיד ככה, אם תחום העיסוק שלכם גדוש בתחרות עסקית, וסביר להניח שהוא כזה, כנראה שקידום ממומן יכול להפיק לכם תועלת רבה. אבל יחד עם זאת, הניהול של הקמפיין כנראה יהיה יקר יותר, וככה גם הקמפיין עצמו.

אם אתם מחליטים לפצוח בקמפיין של קידום ממומן, אתם צריכים לקחת בחשבון שהקמפיין הוא זמני וכדאי למצה אותו עד תום. למשל, תוכלו לצאת במבצע חסר תקדים יחד עם הקמפיין, מה שכנראה יועיל לכם לגייס קהלי יעד חדשים, להגביר מכירות, לייצר לידים ועוד.

 

כמה זמן נמשך קידום ממומן בגוגל?

מעוניינים לצאת בקמפיין ממומן בגוגל של שבוע שלם? אפשרי. צריכים קידום ממומן בגוגל לתקופה ארוכה יותר? אפשרי גם כן. בסופו של דבר, משך הקמפיין תלוי בעיקר בכם ובתקציב שלכם. כנראה שההמלצה הכי טובה תהיה: ניסיון של חודש-חודשיים עבור קידום ממומן באינטרנט.

אם לאחר חודש-חודשיים אתם לא מבחינים בשום שינויים או תוצאות, יהיה כדאי לבחון את ההתקדמות של הקמפיין. ישנם כלים דיגיטליים שמאפשרים לכם למדוד את יעילות והצלחת קמפיינים ממומנים בגוגל. באופן עקרוני, כל חברת קידום אתרים אמורה לעבוד עם התוכנות האלו. אם אין ביכולתה של חברת הקידום להציג לכם התקדמויות וממצאים של קמפיין הפרסום, ייתכן שתצטרכו להסתייע בחברת קידום אחרת.

 

בשורה התחתונה כמה אמורים להשקיע בקידום ממומן?

כגודל העסק שלכם וכגודל התחרותיות העסקים בתחום שלכם, ככה יגדל תקציב הקידום הממומן. בעוד שעסקים קטנים יכולים לחולל נפלאות שיווק בעזרת 15,000 ₪ עבור מספר חודשי קידום, עסקים גדולים יצטרכו סכומים משמעותיים יותר.

 

מחשב נייד

באותו נושא