חיפוש

קידום לוקאלי – מהו ומתי כדאי לעשות זאת

כמעט בכל ענף כלכלי קיימת כיום תחרות קשה בין עסקים, כאשר כל עסק מנסה להתבלט לעומת מתחריו ולמשוך כמה שיותר לקוחות.

ברוב התחומים עסקים כמעט ולא יכולים לפעול כראוי ללא אתר אינטרנט, ועם הזמן הסטנדרטים הנדרשים בנוגע לאיכותו של האתר רק עולים.

לכן עולה הצורך בקידום אתרים לשיפור איכותו של האתר ודירוגו במנועי חיפוש ולשם כך נדרש בין השאר לטרגט ולהתמקד בקהל היעד ובלקוחות הפוטנציאליים.

כאן נכנס לתמונה המונח קידום לוקאלי, או קידום מקומי.

 

מהו קידום לוקאלי?

קידום לוקאלי הוא קידום אתרים המתמקד במיקום הגיאוגרפי של העסק וכן במיקום בגיאוגרפי של קהל היעד והלקוחות הפוטנציאליים. קידום לוקאלי הוא פתרון שעבר התפתחות רבה בשנים האחרונות על ידי גוגל במטרה לשפר את חוויית החיפוש של משתמשים ולסייע לבתי עסק למקד באופן יעיל ואפקטיבי את הקהל שלהם.

קידום לוקאלי כולל מגוון כלים שחלקם פותחו על ידי גוגל וחלקם כוללים טכניקות של מקדמי אתרים הבקיאים בתחום ונשענים על חשיבה לוקאלית.

 

כיצד קידום לוקאלי יסייע לעסק שלי?

קידום לוקאלי מוצלח יעלה את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל עבור קהל היעד הנמצא במיקום הגיאוגרפי אליו אתם ממוקדים ויסייע לכם לחסוך במשאבים.

למשל, תארו לעצמכם שאתם אינסטלטורים המציעים שירותים בירושלים וסביבתה. אם זה המצב, אין צורך שתשקיעו משאבים כדי למשוך אל האתר שלכם משתמשים שגרים בצפון הארץ – אלה הרי לא הלקוחות שאתם מחפשים. מוטב למקד את המשאבים בגולשים הגרים בירושלים והסביבה והדרך לעשות זאת היא מיקוד לוקאלי.

 

מתי קידום לוקאלי יהיה מתאים לאתר?

קידום לוקאלי מתאים בעיקר לעסקים שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם מתמקד באזור גיאוגרפי ספציפי. במצב זה מוטב להשקיע משאבים בפנייה לקהל הלקוחות הנמצאים במיקום מסוים ולוותר על פנייה ללקוחות מחוץ למיקום הזה.

לעומת זאת, אם העסק שלכם מספק שירותים לכל חלקי הארץ ולא מתמקד במיקום ספציפי יתכן ושיטות קידום אחרות יתאימו לכם יותר.

 

מהו קידום אורגני בגוגל ומדוע הוא חשוב לאתר שלכם?

קידום אורגני בגוגל הוא סדרת פעולות שמטרתן להעלות את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל למקסימום האפשרי. מנוע החיפוש של גוגל פועל כאלגוריתם אוטומטי האומד את הרלוונטיות של אתרי אינטרנט לשאילתת החיפוש שכתב הגולש, וקידום אורגני בגוגל לוקח בחשבון את העקרונות העומדים מאחורי האלגוריתם ומשתמש בזה לטובת קידום האתר ושיפור דירוגו. קידום לוקאלי היא אחת מהדרכים לקידום אורגני בגוגל.

 

ניר אזולאי – מומחה לקידום אתרים

אם אתם בעלים של אתר אינטרנט ומעוניינים להגביר את התנועה בו ולהפוך אותו לוויראלי מומלץ לפנות למקדם אתרים ראוי לשמו, כמו ניר אזולאי. ניר אזולאי מומחה בהתאמה של אתרים למנועי חיפוש באמצעות מילות מפתח, קישורים, שיפור רמת התוכן ועוד. ניר אזולאי יסייע לכם להקפיץ את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל ולקחת אותו כמה צעדים קדימה.

 

 

מד הקידום

באותו נושא