חיפוש

כמה עולה דף נחיתה 

אם יש לכם עסק, ודאי שמעתם על משהו שנקרא ״דף נחיתה״. דף נחיתה יכול לעזור לעסק שלכם להמריא גבוהה, בעיקר אם העסק שלכם לא חשוף מספיק לפרסום או ללקוחות פוטנציאליים. ייתכן ואתם מאוד איכותיים ואתם מציעים שירות מעולה עבור לקוחות רבים, אך העסק שלכם לא מספיק משגשג כפי שמגיע לכם. אז למה בעצם צריך דף נחיתה? ומה העלויות?   

 

המקום לשכנע את הלקוחות

ניקח דוגמא שתוכל להמחיש. אדווה היא יועצת שמסייעת לעסקים מתחילים להיות מכניסים יותר וגם יעילים יותר. אדווה מוכשרת מאוד בכל מה שהיא עושה, אך הבעיה היא שהיא לא מצליחה לצבור לעצמה מספיק קהל ולקוחות כפי שהייתה רוצה. אז מה עושים? עסקים ותיקים מבקשים אותה והיא יועצת מבוקשת, אך בתחום העסקים המתחילים היא מוצאת את עצמה מתקשה.

בין אם היא מפרסת את דבריה בפייסבוק או ברשתות השונות, במודעה נכנס מעט מאוד טקסט וזה לא מספיק כדי לשכנע לקוחות חדשים ולגרום להם להבין מדוע השירות שלה הוא כל-כך איכותי. אז איך משווקים את העסק בצורה טובה יותר? תוכלו לגלות גם בקישור הבא:  isimple.co.il

 

שיווק הוא השיחוק

במקרה כזה, חשוב לבנות דף אינטרנט יחיד. לא מדובר על אתר יחיד, שיש לו אופציות, אפשר לנווט בו, אלא דף אחד ומיוחד שכל כולו יהיה על התחום שלה ועל מה שהיא תרצה לשווק, שזה בעצם ייעוץ לעסקים. בדף הזה היא תוכל לפרט על היתרונות שלה, על השירות, על מי הוא מיועד, על העלות שלה, המלצות מלקוחות וכמובן – קישור ישיר להרשמה ולהשאיר פרטים. דף אתר יחיד הוא למעשה הדף נחיתה. במקרה כזה, מחיר דף נחיתה יהיה שולי, מאחר והרווח ממנו עשוי להיות גדול מאוד.

 

נחיתה רכה

דף נחיתה כפי שהוזכר לפני, הוא דף אינטרנט יחיד, מעין אתר מיני של עמוד אחד. אנשים מגיעים אל האתר ממודעות של פרסום שונות והוא משמש מעין ברושור או עלון אינטרנטי. הדף הזה מאפשר ללקוחות להיחשף למידע הדרוש להם כדי להבין על איזה עסק מדובר. המטרה היא קבלה של לידים, או הרשמה של לקוחות לשירות, או רכישה של מוצר. דף נחיתה הוא מוצר בלתי נפרד מתהליכי הפרסום באינטרנט כיום.

דף נחיתה אינו מוצר מתחרה, הוא משמש ככלי שיווק והוא מיועד לשירותים ספציפיים. דף נחיתה חייב להיות סופר ממוקד במסרים שלו ובמטרה שלו. מחירים של דף נחיתה יכולים לנוע בין מאות לאלפי שקלים. הכל תלוי גם במה רוצים לפרסם או לעצב בדף הנחיתה שלכם. המחיר תלוי כמובן גם באיכות דף הנחיתה שתרצו לעצמכם כמובן.

 

לסיכום

דף נחיתה הוא מעין דף אינטרנט יחיד שיש בו את כל המידע על השירות של העסק. הדף אמור לעזור בחשיפה ובשיווק של העסק המפרסם ולגרום ליותר ויותר לקוחות להירשם אליו וכך להניב יותר ויותר לידים עבור העסק. דף נחיתה יכול לעלות בין מאות שקלים לאלפי שקלים, תלוי במורכבות הדף שלכם ומה שתרצו להשיג בו.

דף נחיתה

באותו נושא