חיפוש

4 טיפים לבניית אתר מעוצב ונוח לשימוש

קיבלתם החלטה (נכונה אם תשאלו אותנו) להקים אתר, אבל אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל. בדיוק בשביל זה אספנו לכם 4 טיפים של אלופים לבניית אתר מעוצב ונוח לשימוש.

 

אתר מכירות או אתר תדמית?

עיצוב אתרים מקצועיים ברמה גבוהה דורש תכנון מקדים ושילוב של ספקים מקצועיים ובעלי נסיון. קודם כל ולפני הכל, חשוב להגדיר איזה סוג אתר אתם רוצים להקים? אתר מכירות או אתר תדמית? בניית אתר תדמית לעסקים וחברות יכול להיות שונה מאוד מאתר מכירות:

אתר מכירות – מטרתו למכור סחורה כלשהי, זה לא משנה אם יש לכם סחורה פיזית אשר יושבת במחסנים, או לחלופין אתם עושים Drop shipping, אתר סחר לרוב נבנה על פלטפורמות המיועדות למכירה כמו לדוגמא: מג'נטו, שופיפיי ועוד.

אתר תדמית – לרוב יעביר מסרים על החברה, יכלול בתוכו המון תכנים, סיפורי הצלחה ועוד. האתר יהיה כרטיס הביקור של החברה ומטרתו לא תהיה הכנסות. אתרי תדמית לרוב יהיו על פלטפורמות לאתרי תוכן כמו לדוגמא: Wix, WordPress ועוד.

 

טיפ 1: אפיון נכון של האתר

השקיעו בשלב הזה, מדובר על חלק מאוד חשוב. מה יהיה בעמוד הבית? איך יהיה בנוי התפריט? מה יהיה מבנה העמודים הפנימיים? ואלו רק חלק קטן מאוד מהשאלות אשר עולות בשלב האפיון. האפיון הוא בעצם תרשים זרימה של האתר והתכנון שלו, לפני עיצוב ותכנות.

לפי האפיון המעצבים והתמתכנתים יגדירו את טווחי הזמן ואת העלויות.

 

טיפ 2: צאו ליום צילום

הרבה פעמים בעלי עסקים לא מבינים את החשיבות הגדולה של התמונות הנמצאות באתר וגם בפרסומים הדיגיטליים השונים. התמונות באתרים סופר חשובות, בעיקר כי הן אלו שיוצרות את התדמית על המותג עצמו. אם אתם רוצים להעביר את אופי המותג שלכם ולתת להם לחוות את ערכי המותג, גם באמצעות האתר, יום צילום בהחלט יהיה משמעותי לחוויה.

 

טיפ 3: תביאו רפרנסים מאתרים שאתם אוהבים

בסוף, השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא, מה האתרים שאני הכי אוהב לגלוש בהם? חווית לקוח באתר עובדת לפי אינטואיציות, לרוב האנשים יש אינטואיציות דומות ולכן, כאשר אנחנו בוחנים חווית לקוח ונוחות שימוש באתרים, ברוב המקרים התוצאות יהיו גורפות.

לכן, אם יש אתר שאתם אוהבים במיוחד כנראה שמשהו בחוויה שלו אינטואטיבית, טובה ונכונה. נסו להגדיר מה גורם לכם לחוויה הזאת?

 

טיפ 4: היעזרו במקצוענים

הקמת אתר דורשת התעסקות בתחומים רבים כמו לדוגמא, תכנות, פיתוח, צילומים, עיצובים, קופירייטינג ועוד. חשוב לאגד סביבכם אנשי מקצוע טובים ומומלצים שיוכלו להפוך את התהליך ליעיל, נוח ופשוט ולצד זאת, להוביל אתכם כל הדרך לאתר עליו חלמתם.

 

לסיכום

אין זה משנה אם אתם מעוניינים להקים אתר מכירות, או אתר תדמית, הקמת אתר דורשת התמחות בנושאים רבים והתהליך עלול לקחת זמן (יכול לקחת בין חודשים בודדים לשנה ואך יותר – תלוי באתר).

מכשירים דיגיטליים

 

באותו נושא
דף נחיתה
כמה עולה דף נחיתה 

אם יש לכם עסק, ודאי שמעתם על משהו שנקרא ״דף נחיתה״. דף נחיתה יכול לעזור לעסק שלכם להמריא גבוהה, בעיקר אם העסק שלכם לא חשוף

קרא עוד »