חיפוש

וורדפרס – הפלטפורמה הכי פופולרית לבניית אתרים

וורדפרס הוא כלי של בנייה וקידום אתרים שבנה את המוניטין שלו כמספק פיצ'רים מדהימים במיוחד בעולם ה- CMS, כשהיא מפעילה מעל 75 מיליון אתרים וכמעט 23% מהאתרים באינטרנט.

לוורדפרס יש יתרונות כפלטפורמה שכדאי להכיר לפני הבחירה בפלטפורמה לאתר שלך.

 

קל לשימוש – לאנשים שאינם טכניים

וורדפרס מעולה למשתמשים שאינם טכניים שרוצים להיות מסוגלים לנהל את התוכן שלהם ולבצע התאמות קלות מבלי להתעמק בקוד. בונה התוכן מאפשר לך לעצב במסגרת מוגדרת, אך אינו מאפשר התאמה אישית רבה. אם אתה מחפש התאמה אישית, תצטרך ללכלך את הידיים ולהוסיף קצת קוד.

 

תוספים

לוורדפרס יש מעל 45,000 תוספים שתוכל לבחור אשר מאפשרים פונקציות חדשות. זה נהדר בשבילך, זה אומר שאתה יכול ליצור יותר מסתם ליצור בלוג בסיסי! עם זאת, הן דורשות עדכונים רבים וייתכן ויהיה צורך בהתאמה אישית וקוד בכדי לגרום להם לעבוד כראוי עם האתר שלך.

 

ידידותי ל- SEO

וורדפרס הוא נפלא מכיוון שהוא מקפיץ את האתר שלך בדפדפני אינטרנט ממערכת ה- SEO המובנית (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אולם אם אתה טירון בתחום SEO, ייתכן שתצטרך קצת אימון. יותר מדי תיוגים וחזרה על תוכן ומילים יכולים להרוג את דירוג ה- SEO שלך ולשלוח את האתר שלך לתחתית הדף. למרבה המזל לוורדפרס יש מגוון רחב של תוספים שיעזרו בכך.

 

קוד פתוח – פיתוח מהיר יותר

קוד פתוח מעולה להאצת זמן הפיתוח. כל הקוד משותף ומשמש מפתחים בכל רחבי העולם. זה אומר שמפתח האתר שלך לא צריך להכין הכל מאפס, דבר המקצר את זמן הפיתוח. עם זאת, זה מלכוד 22, שכן קוד פתוח פירושו גם פחות אבטחה. הקפד לשקול את החשיבות של זמן הפיתוח על פני אבטחת האתר.

 

ערכות נושא מקצועיות

יש מקור אינסופי של תבניות עיצוב שנבנו מראש מהן תוכל לבחור להשתמש בבסיס האתר. העיצובים כוללים דמו אחד או יותר שתוכל להפעיל. זה מספק לך אתר מושך ומעוצב מראש שדורש מאמץ מינימלי כדי להתחיל. זכור כי אלה יכולים להיות יקרים ולהגביל את יכולות ההתאמה האישית של האתר שלך, מכיוון שלא כל התוספים עובדים עם כל נושא.

 

עלות נמוכה יותר בסך הכל

בדרך כלל וורדפרס היא אפשרות זולה יותר מהעסקת צוות פיתוח תוכנה. מכיוון שהוא עם קוד פתוח ונמצא בשימוש נרחב, יש לך אפשרויות רבות עבור מעצבים ומפתחים. יש לך גם אפשרות לתחזק את האתר בעצמך – אם יש לך את המשאבים והזמן לעשות זאת.

 

ידידותי לנייד

וורדפרס מקלה על התאמת האתר שלך לטלפונים ניידים. זה עשוי לדרוש התאמה אישית מסוימת כדי להפוך את זה בדיוק כמו שצריך, אבל זה לרוב עדיף על בניית אפליקציה לנייד או אתר סלולרי חדש לחלוטין.

 

תוכנה

באותו נושא
דף נחיתה
כמה עולה דף נחיתה 

אם יש לכם עסק, ודאי שמעתם על משהו שנקרא ״דף נחיתה״. דף נחיתה יכול לעזור לעסק שלכם להמריא גבוהה, בעיקר אם העסק שלכם לא חשוף

קרא עוד »