חיפוש

3 דרכים מומלצות לאחסון אתרים

כשאתם מחליטים שאתם מקימים אתר לעסק שלכם אתם מגלים גם את המושג "אחסון אתרים". לפני כן כאילו אף אחד לא מדבר על הדבר או המושג הזה והוא באמת גדול וחשוב ואולי בגלל זה החלטנו לכתוב לכם את המאמר הבא.

רוצים לדעת מהן הדרכים לאחסן את האתר שלכם? איך לבחור חברה לאחסון אתרים? מה הדברים עליהם מושתת אתר? המשיכו לקרוא – המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

 

מה המושג "אחסון אתרים" או Web hosting בכלל אומר?

בכדי להבין מהו אופן אחסון אתרים מומלץ צריך קודם להבין מהם הגורמים שבלעדיהם אתר לא יכול לתפקד והם:

  1. דומיין
  2. אחסון

לאחר בניית האתר עליכם לבחור באיזה שרת הוא יהיה מאוחסן ולכך יש לכם שלוש אפשרויות: שרת ביתי, שרת מהארץ או שרת שנמצא בחו"ל.

מגוון חברות האחסון שיש לאתרי אינטרנט מעניקות מגוון של פתרונות אחסון ושירותים שיאפשרו לכם לאחסן את האתר שלכם בצורה האופטימלית ביותר ובהתאם ישיר לצרכים שלכם מחברת האחסון ותפקוד האתר.
ישנם כמה סוגי שרתים, כאלו שמיועדים לאחסן אתרים קטנים ופשוטים, או שרתים חזקים שיכולים לאחסן אתרים גדולים עם מאות אלפי משתמשים מידי יום. כמובן שיש גם שרתי אמצע, כאלו שנועדו לאתרים עם מספר גדול של גולשים אבל שהתנועה בו יחסית ממוצעת.

 

למה בחירת שרת לאחסון האתר שלכם היא בחירה כל כך חשובה?

משרד פרסום דיגיטל יכול להסביר הרבה יותר טוב מאיתנו מה החשיבות ואפילו לספר על מקרים שבהם אתרים, ואיתן גם המותג או החברה שעומדת מאחוריהם, נפלו וקמו על בחירת חברת אחסון. בסופו של דבר לא משנה עד כמה תפרסמו ותשווקו, אתם צריכים להיות בטוחים שהאתר שלכם יכול לעמוד בכמות הלקוחות שאליה אתם מידעים.
אם כבר הבאתם לקוח לגלוש באתר שלכם אבל הוא עובד לאט, נתקע, קשה לבצע בו רכישה – הוא לא ישאר ובטח לא ירכוש הוא פשוט ימשיך הלאה.

 

גוגל יכעס עליכם

מהירות האתר היא פרמטר קריטי כשאנחנו מדברים מתוך עולמות הקידום אתרים או SEO והסיבה לכך שגוגל יודעת להבין שהאתר שלכם תקוע, איטי ושלקוחות "נוטשים" אותו בזמן בפעולה ועל כן גוגל "מענישה" אתכם ומשבצת אתכם בעמודים אחרונים בתוצאות החיפוש. האינטרס של גוגל לספק לגולשים ולמחפשים בה תוצאות מהירות, טובות של אתרים שעובדים מהר ושגולשים אחרים מרוצים ממנו היא ברורה ולכן אם אתם רוצים להיות כאלה אתם צריכים לבחור חברת אחסון שמאפשרת לכם את התוצאות האלו.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא מונח ממש חשוב ששגור בהרבה מאוד מקצועות שנלווים לבניית עסק או מותג מצליח. חברות הפרסום מבינות את החשיבות של בחירת חברת האחסון ואפילו בודקות איתכם לפני שהן מציעות את שירותים.

בחרו את חברת האחסון שלכם בקפידה בהתאם לצרכים והיעדים העתידיים שלכם וחסכו לעצמכם הרבה כאבי ראש ופרוצדורות בעתיד.

בהצלחה!

כוננים

 

באותו נושא