חיפוש

איך בוחרים שרת ופלטפורמה לאחסון אתרים

העובדה ששירות לאחסון אתרים הפך להיות כמעט ברירת מחדל עבור רוב בעלי האתרים גרמה לכך שיש לא מעט חברות ונותני שירותים שמציעים לכם לאחסן את האתר שלכם אצלם. מדובר על בחירה רגישה וקחו בחשבון שברגע שאתם מאחסנים את המידע שלכם בשרת של חברה מסוימת כל המידע שלכם נגיש בפניה. כאן נעזור לכם להבין איך לבחור שרת לאחסון אתרים.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא צעד שבו אתם מפקידים את המידע שיש באתר שלכם בשרת חיצוני. אם אתם לא מגיעים מהתחום הזה אתם עלולים למצוא את עצמכם מבולבלים מול כל האופציות שעומדות בפניכם. ישנם סוגי שרתים רבים ולא מעט פלטפורמות שבהם ניתן לאחסן אתרים, וכדי שתוכלו לבחור אחת שמתאימה לכם כנסו לכאןhttps://cw-servers.co.il. בינתיים, הנה כמה דברים שכדאי לבדוק.

אחסון אתרים

מה נפח האחסון שאתם צריכים

ההבדל הראשון בין סוגי השרתים הוא נפח האחסון שהשרת מאפשר לכם. בדיוק כמו בהתקני אחסון קטנים יותר, לכל שרת יש נפח אחסון. מדובר אמנם על נפחים גדולים, אבל לאור תעבורת המידע הרבה שיש באתרי אינטרנט חשוב לבדוק שנפח האחסון שיש בשרת יכול להכיל את המידע שמגיע מהאתר שלכם. אל תלכו סתם על נפח אחסון גדול יותר, כיון שהוא יעלה לכם יותר כסף.

 

עד כמה חשובה לכם תמיכה טכנית

בתור מי שמנהלים אתר אינטרנט, כנראה שהייתם רוצים להקדיש את רוב הזמן שלכם לאתר עצמו ולא לתפעול של הצדדים הטכניים באתר. אחד הדברים שמגיעים יחד עם השירות של אחסון אתרים הוא תמיכה טכנית, כאשר רמת התמיכה תלויה בכם. באתרים שבהם אתם נותנים שירות ללקוחות היינו ממליצים ללכת על רמת התמיכה הגבוהה ביותר כדי שאף תקלה לא תפגע בלקוחות שלכם.

 

מהי רמת האבטחה שבה המידע שלכם צריך להיות שמור

אחת הסיבות שאנחנו רואים הרבה מאוד בעלי אתרים בוחרים לאחסן את האתרים שלהם בתוך שרתים היא רמת האבטחה הגבוהה שבה המידע שמור כאשר הוא נמצא בשרת. אם יש לכם מידע רגיש באתר ולא הייתם רוצים שעיניים זרות ייחשפו אליו, בדקו מהי רמת האבטחה שאותה השרת מציע לכם. כיום ישנם תקני אבטחה מידע בינלאומיים ותוכלו לבדוק באיזה מהם השרת שלכם עומד.

 

מחיר

הנתון האחרון שאותו כדאי לבדוק לפני שאתם סוגרים עסקה זה המחיר שתשלמו עבור השירות. בדרך כלל התשלום לפלטפורמות האחסון השונות הוא חודשי, כאשר הנתונים שמשפיעים על המחיר זה נפח האחסון ורמת התמיכה. בהתאם לקריטריונים שכבר בחנתם כדאי להשוות בין כמה הצעות מחיר ולבחור את זו שהכי משתלמת לכם.

 

לסיכום

אחת הבחירות הכי חשובות שאתם בתור בעלי אתרים צריכים לעשות היא בחירה של פלטפורמה לטובת אחסון אתרים. התחרות בשוק הזה רבה, מה שמאפשר לכם לבחון על פי הקריטריונים שראיתם את כאן איזה שירות הכי מתאים לכם.

פלטפורמה לאירוח אתרים

באותו נושא