חיפוש

איזו מערכת אחסון אתרים הכי מומלצת – וורדפרס או וויקס

בעלי עסקים רבים אשר מקימים אתר אינטרנט לעסק, שואלים את עצמם את השאלה הזו, מה עדיף – וורדפרס או וויקס, איזו פלטפורמה הכי תתאים לאחסון האתר? במאמר הבא נסקור את ההבדלים בניהן על מנת לעזור לכם לבחור.

 

קוד

בוורדפרס משתמשים בקוד פתוח, דבר שמאפשר הורדה של הקוד, עדכונים ושינויים ואריזה חדשה. זו אפשרו שמעניקה גמישות רבה לבעלי האתרים המשתמשים בפלטפורמה הזו. ניתן להסיר חלקים מהקוד שאינם נדרשים לכם, וכל לשפר את היעילות והמהירות של האתר ותפקוד המערכת. הקוד הפתוח מאפשר לבצע הרחבות, להוסיף תוספים, ולשפר את המערכת באופן מתמיד.

לעומת זאת, בוויקס יש שימוש קוד סגור, כלומר לא ניתן לבצע בקוד שום שינוי , וויקס מאפשר הטמעת קוד HTML  בהדר של האתר, אך הגישה היא מאוד מוגבלת.

 

שירות לקוחות

וויקס מעניקה ללקוחותיה מעטפת מלאה של שירות, פנייה במגוון דרכים, בין אם נציג שירות שירות 24/7, בקשת שירות של שיחה חוזרת, התכתבות עם נציגי השירות במייל וברשתות החברתיות ועוד.

לעומת זאת, לוורדפרס אין גוף אשר מעניק שירות לקוחות, במידה ואתם נתקלים בבעיות, תאלצו למצוא איש מקצוע המתמחה בתחום, בתשלום.

 

קידום אורגני בגוגל

וורדפרס היא פלטפורמה הרבה יותר נוחה ויעילה לקידום בגוגל, היא מכילה הרבה יותר אפשרויות, יותר פונקציות שעוזרות לקידום כמו: עריכה מהירה לתוכן, עריכת תוויות, עריכה גורפת לכל העמודים באתר או לחלקים מסוימים כמו להדר בכל האתר,  תוספים שעוזרים לעבודת הקידום, מאפשרת שיפור של מהירות האתר בקלות ועוד.

וויקס לעומת זאת מאוד מקשה על תהליך הקידום בהיבט הטכני, כדי להגיע לעמוד שנמצא רחוק מדף הבית מבחינה היררכית, יהיה מאוד קשה להגיע, אלו דפים שלפעמים צריך לחזור אלהם על מנת להטמיע מילות מפתח חשובות, לנסח תוכן ישן מחדש, לערוך תגיות ALT ועוד.

 

שירות אחסון

אתרי וורדפרס ניתן לאחסן בכל שירותי אחסון אתרים התומכים בוורדפרס, יש לדבר הרבה יתרונות, ניתן לשפר את  מהירות האתר או לעבור לאחסון אשר יש לו זמינות יותר גבוהה. לעומת זאת, וויקס מכילה את מערכת ניהול האתר ביחד עם האחסון, אתם תלויים רק בוויקס ולא תוכלו לעבור.

 

רספונסיביות

רספונסיביות זו  היכולת להתאים את האתר למגוון של גדלי וסוגי מסכים. וורדפרס מעניקה מגוון רחב של אופציות רספונסיביות, כך שניתן להתאים את האתר לכל המכשירים. לעומת זאת בוויקס, ניתן לבצע התאמה למסכים נוס]ים באמצעות העורך החדש שלה, אשר נדרשת מיומנות מאוד גבוהה על מנת לתפעל אותו. בעורך הישן ניתן ליצור אתרים מותאמים למובייל בלבד.

 

לסיכום

לסיום, שתי הפלטפורמות מעולות, לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך ההמלצה שלנו היא וורדפרס, בסופו של דבר וורדפרס עולה ביתרונותיה על חסרונותיה, קידום אתרים איכותי ויעיל זה אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר, לכן חשוב לעשות זאת בצורה נוחה, טובה ויעילה.

מערכת אחסון אתרים

 

באותו נושא