חיפוש

איך בלוקצ'יין יכול לשנות את קידום האתר שלכם:

מי שיש לו מעט ידע כללי בתחום הקריפטו קרנסי וביטקוינים ככל הנראה לכל הפחות שמע על המנוח בלוקצ'יין, המהווה לתיאורה והטכנולוגיה שעומדת

מאחורי כל מה שקשור למטבעות דיגיטליים.

אז אחת ולתמיד ננסה להסביר לכם בקצרה מה זה בלוקצ'יין, מה המשמעות של זה, והכי חשוב, איך זה הולך

להשפיע על עולם הקידום האתרים והשיווק הדיגיטלי. תחזיקו חזק, בואו נתחיל בצד הטכני.

 

בוא ניכנס לפרטים – על בלוקצ'יין, ביזור רשתי

בלוקצ'יין היא בעצם הטכנולוגיה שמאפשרת את קיומה של ביטקוין, אמנם לא הרבה יודעים זאת בהכרח, אבל כשזה מגיע לביטקוין זה רק קצה הקרחון, היא יכולה וככל הנראה תהיה רלוונטית להמון תחומים בחיים, אמנם עוד מומחים מנסים להבין איך ללמוד אותה ולדעת להשתמש בה בסופו של דבר.

אז איך זה עובד?

בלוקצ'יין כשהיא מתייחסת למטבעות דיגיטליים מדברת על היכולת לעקוב אחר המטבעות, המהוות תחליף לכסף, באופן עקבי ומאובטח.

על גבי רשת מחשבים המחוברים אחת לשנייה, טכנולוגיית הבלוקצ'יין מאפשרת למטבעות להיות קיימים ורשומים באורח בו כל אחד יודע מהי כמו הכסף שברשותו, ולבצע החלפה באופן מאובטח.

כל זאת בלי שאף גורם מונופוליסטי כזה או אחר יהיה אחרי על התהליכים. הכל מסודר, מאובטח ונגיש לעיני כולם.

 

לכל פונקציה יש קוד

החלק משמעותי הנוסף שקשור לבלוקצ'יין היא היכולת לשייך קוד מסויים לכל פונקציה, לכל מטבע, לכל חוזה וכל פרט בעצם, אפילו הזהות שלכם. ברגע שפרט הכי קטן, הפסיק הכי לא משמעותי, משתנה, כך גם הקוד משתנה בהתאם.

ככה לכל פריט יש זהות ודרך לעקוב אחריו, מבלי יכולת אמיתית לזייף שכן יש מידע ספציפי ומפורט על כל פרט.

 

איך זה משפיע על שיווק רשתי וקידום אתרים?

בלוקצ'יין כשזה מגיע לקידום אתרים, ככל הנראה שיום אחד תשפיע על התחום הזה לנצח. המשמעות היא שחברות הפרסום הגדולות, שאלו בעצם הרשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם וכדו', לא יוכלו לאסוף יותר פרטים על משתמשים באורח לא שקוף ובמסה שהיא היית נוהגת לעשות עד היום.

בלוקצ'יין יאפשר למשתמשים לא רק לדעת איזה מידע בדיוק נאסף עליהם, ואיך המידע הזה מנוצל על ידי חברות הפרסום. משתמשים יוכלו להחליט מה הם רוצים שיפרסמו עבורם, ולשלוט על כמות המידע שהחברות הללו יאספו.

בנוסף לכך המידע באינטרנט יהיה אמין יותר, שכן בלוקצ'יין מאפשרת אמינות ושקיפות של כל פרט ומידע.

 

תמשיכו לקרוא

אנחנו לא מצפים שתבינו את הטכנולוגיה הזאת מאמר קצר שכזה, אבל אם הצלחנו לכל הפחות לפתוח לכם את התיאבון לכל הפחות, אז את העבודה שלנו עשינו.

ישנם המון סרטונים ביוטיוב, ומאמרים טובים באנגלית וגם בעברית שמתרכזים במיוחד וספציפית בטכנולוגיה הזאת, וכמובן שמדברים גם איך זה מתכוון להשפיע על תחום הקידום אתרים.

 

סיכום

אנחנו מקווים שהצלחנו מעט להסביר לכם איך זה עובד, ושעכשיו הידע שלכם בתחום יותר מבוסס. תמשיכו לקרוא ולהתעניין בקידום אתרים ובלוקצ'יין, זה אולם נראה מורכב אך אם תשקיעו שעה של למידה אנחנו בטוחים שתצליחו להבין כמעט בדיוק איך זה עובד.

 

נתונים

באותו נושא