חיפוש

פתרונות חכמים לתשתיות תקשורת בעסק

בשגרת היום יום, עסקים שונים שעובדים עם תקשורת, כגון: אינטרנט ומרכזיית טלפונים, עשויים להיתקל במצב של נפילת מערכות.

כדי להתגבר על כשל זה, הוקמו פתרונות תקשורת טכנולוגיים שבאמצעותם ניתן לשמור על פעילות יציבה של אמצעי התקשורת השונים שבעסק.

ככלל, הצלחה של עסק נמדדת, בין היתר, ביכולת שלו להסתנכרן עם הטכנולוגיה החדשנית ובפרט, כשמדובר באמצעי תקשורת, שמהווים תפקיד מרכזי בפעילותו של רוב העסק. פתרונות תקשורת למיניהם עשויים לתחזק את הפעילות השוטפת של העסק ועוזרת לו להימנע מהפסדים כלכליים במקרים של תקלה בתקשורת וכד'. לפיכך, בחירה של פתרונות תקשורת המותאמים למטרות העסק הינה חשובה ואף קריטית לצורך הצלחת העסק ותפקוד תקין שלו.

 

מערכות מתקדמות המשמשות פתרונות תקשורת

עבור עסקים רבים, האינטרנט מהווה את אחד ממוצרי הצריכה העיקריים אם לא המרכזי ביותר והוא מהווה את עיקר פעילות העסק וכמו כן, גם מערכת הטלפונים, דרכה מתנהלת העסק במהלך יום עבודה. כדי להבטיח פעילות רציפה של האינטרנט ושל הטלפונים ולהימנע מנפילות של הרשת, ניתן להיעזר בכמה פתרונות עבור תשתיות תקשורת בעסק:

  1. שירות גיבוי נתונים מבוסס ענן – מסייע בשמירת המידע העסקי של הארגון, גם במקרים של נפילת רשת.
  2. התקנת ראוטר עם כרטיס סים – פתרון נוסף שמהווה גיבוי, במקרה של נפילת תשתית או הפסקות חשמל ומאפשר לאינטרנט לעבוד גם במצב בו אין חשמל או תשתית פעילה.
  3. WIFI- מהווה פתרון עבור עסקים רבים, בייחוד כאלה שכוללים מספר רב של עובדים, שעובדים באינטרנט כולם יחד בו זמנית.
  4. מרכזיות IP מתקדמות – מתחברות לרשת האינטרנט, כך שאת השיחות ניתן לבצע דרך הרשת.
  5. התקנת ארון תקשורת המיועד לצרכי הארגון ומטרתו להגן על התשתית מפני נזקים סביבתיים ובעיות אבטחה.
  6. רשת מחשבים חכמה שמרכזת את כל פעילות הארגון.
  7. הקמת חדר שרתים או חוות שרתים –
  8. אנטי וירוס – במקרה של ניסיון גניבת מידע מהארגון, האנטי ווירוס מתריע על בעיה כלשהי ויכול לזהות תוכנות זדוניות שמאיימות להפיץ ווירוסים שונים במערכת המחשבים שבארגון.
  9. יצירת מערכת גיבוי למקרה של תקלות בתקשורת.
  10. התקנת תשתית אופטית – מהווה פתרון מתקדם במיוחד, המשפר את איכות התקשורת ועוזר במניעת ניתוקים או בעיות ברשת.

 

לסיכום

הדרך הנכונה לניהול עסק, היא קודם כל לדאוג לתקשורת טובה בין כל הגורמים השונים שבארגון, הן בין העובדים עצמם, הן בין העובדים ללקוחות והן בין העובדים להנהלה. כדי להימנע מכשלים בתקשורת ומנפילה של רשת, ההמלצה היא להתאים לארגון את פתרונות התקשורת הרלוונטיים עבורו, שיתנו לו את המענה המקסימלי לצורך תפקוד תקין של הארגון. פתרונות תקשורת מתקדמים מוצעים כיום עבור העסק שלכם ואתם יכולים להתאים אותם לעסק בו אתם עובדים בהתאם לצרכיו ולרמת השימוש שלכם באמצעי התקשורת השונים.

 

באותו נושא