חיפוש

סרטי תדמית – מה הכי עובד בעולם הדיגיטלי

אתם שוברים את הראש כבר לא מעט זמן איך תוכלו להגדיל את הכניסות לאתר שלכם? איך תוכלו לגרום לעוד ועוד אנשים להפוך להיות לקוחות שלכם? כדאי שתדעו: בעולם הדיגיטלי סרטי תדמית הם משהו שלא כדאי לוותר עליו, אז למה אתם מחכים?

 

איזה סרט יעשה את האפקט הכי גדול שאפשר?

כאשר מדברים על סרטי תדמית חשוב להבין שמדברים על עולם ומלואו. העניין הוא שאתם יכולים לעשות סרט קצר שבו רק אתם, בתור מנהלי העסק, מדברים, אך אתם יכולים גם לעשות סרטון שכולל תמונות מהמפעל או מהחברה שאתם מנהלים. תוכלו להפיק סרטון שבו גם לקוחות מרוצים מדברים, ומעבר לכל אלה, תוכלו גם לעשות סרטון אנימציה קצר. אין תשובה אחת נכונה לשאלה מה יכול לעבוד בצורה טובה, כי זה מאוד תלוי בכמה וכמה גורמים שונים. למשל: באיזה תחום העסק שלכם עובד? מי קהל היעד שלכם? וכמה ארוך או קצר יהיה הסרטון? חשוב מאוד לזכור שלא תמיד הסרטון הארוך ביותר הוא גם הכי יעיל, כי ההפך הוא הנכון. אנשים רוצים לקבל היום מסר מהיר, קולע וכמה שיותר ברור, כך שלפני הכול הסרטון שלכם צריך להיות קצר ומעניין.

 

האם הפקת סרטוני תדמית זה משהו שכדאי לעשות לבד?

התשובה היא לא. מצד אחד, זה נכון שלכל אחד מאתנו יש אפילו בטלפון הנייד את כל הטכנולוגיה שצריך כדי להפיק סרטוני תדמית, אך מצד שני, בפועל אנחנו רואים שזה לא כל כך פשוט. בפועל אנחנו רואים שכדי להפיק סרטון מוצלח צריך ידע, ניסיון וגם לא מעט זמן. הסרטון צריך להיות לא רק מצולם בצורה טובה, אלא גם ערוך נכון ועשוי בצורה מקורית. לכן, אם יש לכם אפשרות לפנות אל מי שילווה אתכם לכל אורך הפרויקט הזה ויעזור לכם, למה שלא תיפנו אליו? הרעיון הוא הרי להפיק פעם אחת את סרטון התדמית שלכם ולצאת מרוצים מהאפקט שהוא עושה. לכן, אם תעשו זאת בעזרת מי שחי ונושם את התחום, אין ספק שתצאו לגמרי מרוצים.

 

איך בוחרים חברה מובילה לקבלת שירות בתחום הזה?

יש כמובן הרבה מאוד חברות שמציעות ליווי, הפקה ואת כל השירות שצריך בנושא של הפקת סרטוני תדמית. יחד עם זאת, לא כל החברות האלה מנוסות והאמת היא, שיש גם חברות שגובות מחירים הרבה יותר מידי גבוהים. זה נכון שכדי להקפיד סרטון תדמית טוב צריך להשקיע, אבל זה לא אומר שחובה לשלם מחירים מאוד גבוהים. לכן, אם חשוב לכם ליהנות מהשילוב בין שירות טוב, תוצאה מהממת ומחיר נוח, רצוי לבדוק במי אתם בוחרים. חשוב מאוד לראות סרטוני תדמית שכבר הופקו על ידי אותה חברה שאיתה רציתם ליצור קשר, כי זה יעזור לכם להבין האם הסגנון מתאים לכם או לא.

 

מצלמה

באותו נושא