חיפוש

סוגים שונים של מטענים ניידים ואיך לבחור מה מתאים לכם?

אם בעבר הסוללה של הפלאפון שלנו החזיקה מעמד ימים שלמים, היום זה השתנה.

עם כלל החידושים הטכנולוגיים, השימוש הממושך והאפליקציות השונות, הסוללה אוזלת בקצב מהיר יותר מאשר בעבר ואנו נאלצים להטעין את הפלאפון לפחות פעמיים ביום אם לא יותר.

לכן, כדאי שנצטייד במטען אלחוטי מותאם למכשיר שלנו. איך לבחור? כל זאת בכתבה שלפניכם.

 

למה נייד?

כשאנחנו לא נמצאים במקום עם אפשרות להטעין, מטען אלחוטי הוא פתרון נהדר, לכל צרה שתבוא. בעידן של היום השימוש במכשירים ובעיקר פלאפונים הוא רב, מעבר לאמצעי תקשורת, הם לוקחים חלק משמעותי ביום – יום שלנו. כאשר, חוץ ממשחקים, אפליקציות ושיטוט ברשתות חברתיות, הפלאפון הוא כלי שימושי למקומות עבודה, אפשר לומר הכרחי. לכן, להימצא ללא סוללה באמצע היום זה לא "בקטנה" וחשוב שניקח איתנו מטען נייד.

 

יש כמוני מיליונים

כיום יש דגמים רבים של מטענים ניידים וההיצע רק ממשיך לגדול. השוני בין הסוגים קשור לצורה, לצבע, לאפשרויות החיבור, לעוצמות של המטען, לאיזה פלאפון הוא מתאים, לזמני הטענה שלו, למחיר, לתוספות ייחודיות ועוד. לכן, כאשר רוצים לרכוש מטען, חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים שלו והתאמתם למכשיר שלכם ספציפית וכן, לצרכים האישיים שלכם. קיימים מספר קריטריונים שחשוב שתבדקו, נציג חלק מהם.

 

לכמה זמן

בדיקה של ההספק של המטען, תציג בפניכם את העוצמה שלו ואת הזמן שיכול לפעול לאחר הטענה שלו. כאשר ככל שהוא גבוה יותר ניתן להשתמש בסוללה לזמן ממושך יותר. חשוב שתדעו כי ככל ההספק שלו גבוה יותר, כך גם הגדול והמשקל שלו יהיו גדולים בהתאם.

 

 הזרם החשמלי

עוצמת הזרם החשמלי של המטען תשפיע על מהירות ההטענה של המכשיר, שתהייה מהירה יותר ככל שהעוצמה גבוהה. חשוב לדעת כי בכדי שהעוצמה תשפיע על המהירות, הסוללה של המכשיר הנטען צריכה לתמוך באמפרג' הקיים במטען, A2.1.

 

המכשיר שיש לי

לפני הכל, חשוב שתבדקו התאמה של המטען הנייד באופן ספציפי למכשיר שנמצא ברשותכם. אמנם, קיימים מטענים שיכולים להיות מתאימים בצורה אוניברסלית למותגים מגוונים, בעזרת שימוש במתאמים. אך, הדבר עשוי להיות מסורבל ולא נוח בשל המתאמים הרבים שמצורפים למטען. לכן, אם אתם מייעדים את המטען רק לסוג אחד של מכשיר, כדי שתקנו מטען מותאם ספציפית עבורו.

 

התאמות אקסטרה

כפי שלמכשירים השונים יש תוספות המייחדות כל אחד מהם, כך גם למטענים. יש כאלה עם נורית המצביעה על מצב הסוללה, האם מלאה או מתחילה להתרוקן. יש כאלה עם מחסום הגנה מיתר טעינה, כאלה עם כיסויים מעוצבים, עם פנסים ועוד.

 

לסיכום

מטענים ניידים נהיו חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. השימוש במכשירים רק הולך וגובר ובהתאם לכך, הסוללה נחלשת ומתרוקנת מהר. כשקונים מטען שהוא נייד, חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים החשובים וההתאמה שלו לצרכים ולמכשיר שלנו.

 

טלפון

באותו נושא