חיפוש

המדריך המלא לניהול מוצלח של קמפיינים בפייסבוק

כל בעל עסק היה רוצה  שקמפיין הפייסבוק שלו יהיה מוצלח. פייסבוק היא כלי רב עוצמה שעם השנים הפך להיות מאוד פופולארי ואף הכרחי באסטרטגיית השיווק של כל בעל עסק.

בעבר יכולתם להסתמך על קבוצות פייסבוק ושיווק אורגני דרך הפרופיל הפרטי, אך פייסבוק מנסה להרוויח ולאט לאט הופכת את הכלים האלו לכלים לא רלוונטיים, כיום, הדרך הטובה

ביותר למציאת לידים איכותיים ויצירת תוצאות רווחיות.

במאמר הבא ניתן לכם טיפים לניהול מודעת פייסבוק מוצלחת.

 

מחקר

השלב הראשון והבסיסי ביותר ב ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא שלב המחקר, לשאול את עצמי מה מטרת הקמת הקמפיין, הגדרת המטרות עוזרת לבחור את סוג הקמפיין ולדייק אותו. בנוסף לחקר העצמי, מומלץ לבצע מחקר מתחרים, ומחקר קהלים.

 

שיטות מחקר

moat

באתר הזה תוכלו למצוא המון דוגמאות לקמפיינים ממומנים של חברות שונות מרחבי העולם, לשאוב השראה לקבל רעיונות חדשים.

 

פייסבוק

דרך פייסבוק, תוכלו לבדוק קהלים שונים בפייסבוק לפי פילוחים שונים כמו מקום מגורים, תחומי עניין, דפים שאנשים אהבו ועוד. בנוסף, תוכלו להיכנס לדפי הפייסבוק של המתחרים ולהסתכל על הקמפיינים שלהם.

 

טיפים לבניית קמפיים מוצלח

קמפיין מוצלח מורכב מ-3 דברים עיקריים:

 

קריאייטיב

קופי מניע לפעולה שהגולש מתחבר אליו, תופס את תשומת ליבו וגורם לו לרצות להשאיר פרטים.

 

ויזואל

אובייקטים חזותיים שמגרים את העין של הצופה, מושכים תשומת ליבו וגורמים לו להבין בצורה ברורה מה הפתרון שלכם לבעיה.

 

קהל

המרכיב הכי חשוב במודעת פייסבוק הוא היכולת להגיע לקהל הכי מדויק, באמצעות פילוח קהלים נכון.

 

איך לבחור את סוג הקמפיין

ישנם המון סוגי קמפיינים, וכל הזמן מצטרפים חדשים, אך אלו החשובים שבהם:

 

קמפיין מעורבות

מטרת הקמפיין היא לעורר מעורבות של הגולשים, לייקים, תגובות שיתופים ושיח סביב המותג.

 

קמפיין טראפיק

קמפיין שמטרתו ליצור הרבה תנועה של גולשים באתר או בעמוד הנחיתה שלנו

 

קמפיין המרה

זהו קמפיים המיועד להביא הרבה לידים שיבצעו המרות, זה יכול להיות רכישה של מוצר, הורדת קובץ, ועוד.

 

קמפיין לידים

זהו קמפיים ליצירת לידים ללא אתר, הלידים מגיעים אל העמוד העסקי שלכם, ניתן לצפות בנתונים שלהם ולהוריד את המידע אל טבלת אקסל.

כל סוג קמפיים מתאים למטרה אחרת, כך שאתם לא צריכים לבחור אחד שאליו אתם מתחברים אלא להתאים את סוג הקמפיין למטרה אותה תרצו להשיג, חשוב לשים לב שאתם מקדישים מחשבה לא רק לתוצאות מיידיות אלא גם למטרות עסקיות ארוכות טווח, למשל קמפיינים להגברת חשיפה, הם לא יביאו תוצאות בטווח הקצר אבל זה משתלם לאורך זמן.

 

לסיכום

קמפיינים ממומנים תופסים יותר ויותר נתח שוק בשיווק הדיגיטלי, הם מובילים לתוצאת משמעותיות לבעלי עסקים רבים במידה ויודעים לנהל אותם נכון, במאמר סיפרנו לכם איך לנהל קמפיין פייסבוק מוצלח, בצורה הטובה ביותר, אנחנו מקווים שהמידע יעזור שיווק העסק שלם.

רשת חברתית

 

באותו נושא