חיפוש

אתר תדמית או אתר ווקומרוס – מה עדיף?

ווקומורוס היא פלטפורמה המיועדת לחנויות אינטרנטיות המעניקה שימוש קל למשתמש, בניגוד לכך אתר התדמית הוא כרטיס הביקור של העסק שמטרתו

למתג ולקדם את העסק.

המאמר יעסוק בשאלה מה עדיף – ווקומרוס או תדמית.

 

היתרונות של אתר ווקומרוס

אם בעבר אתר ווקומרוס שימש רק חנויות אינטרנטיות המוכרות מעט מוצרים, כיום התוסף החינמי שמתבסס על מערכת וורדפרס משמש גם חנויות אינטרנטיות גדולות. מדובר על תוכנות שמצליחות ביעילות לנהל את המלאי וההזמנות של העסק, לאפשר תשלום מאובטח, להשתמש בקופונים, משלוחים וכד'. הממשקים קלים לשימוש ומאפשרים קנייה מקוונת נוחה ומהירה. לא צריך להשקיע כסף בשיווק כי מדובר על תוכנה חינמית, כמו גם שאין צורך ברכישת רישיון שימוש בתוכנה. ניתן לקבל אף הדרכות חינמיות באינטרנט להפעלת התוכנה ולנהל אותה בצורה פשוטה וקלה.

 

היתרונות של אתר התדמית

בניית אתר תדמית הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר לקידום עסקים באינטרנט. מדי יום נכנסים מיליוני אנשים למנועי החיפוש שהעיקרי בהם הוא מנוע החיפוש של גוגל ובאמצעות הקלדת מילות חיפוש מגיעים לאתרים שונים ונכנסים אליהם. ביחד עם זאת, הגולשים אינם מגיעים לכל האתרים מכיוון שהם נוטים למצוא את מבוקשם בעמוד הראשי של מנוע החיפוש ולא להמשיך ולדפדף בדפים האחרים. זאת אומרת, שהאתר חייב להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש על מנת שייכנסו אליו. לצורך זה יש לבנות אתר איכותי, מסודר ומאורגן עם תכנים איכותיים, קישורים רלוונטיים, אופטימיזציה של מילות המפתח למילות החיפוש של הגולשים, דפי יצירת קשר, דפי נחיתה ועוד. ככל שהאתר יהיה מסודר יותר, כך יגיעו אליו יותר גולשים, משמע יותר לקוחות. המטרה של האתר היא לא רק למכור מוצרים או שירותים של העסק. מדובר על תהליך מיתוג שיהפוך את העסק לפופולרי יותר על מנת שיהיה מעל המתחרים שלו. בשונה מתוכנה חינמית של ווקומרוס, כדי שאתר התדמית יהיה איכותי ויביא לתוצאות הרצויות יש צורך לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מיומן.

 

מה עדיף אתר ווקומרס או אתר תדמית?

בשני המקרים האתרים משמשים לקידום מכירות, אך הערך המוסף של אתר תדמית הוא היכולת לגרום לאתר להיות מאונדקס על ידי גוגל ולהופיע בעמוד החיפוש הראשון שלו. מדובר על יתרון משמעותי בכל הקשור לקידום מכירות מהסיבה שישנן אלפי חנויות מקוונות באינטרנט. השאלה היא מה מייחד אותן? כיצד ישנן חנויות אינטרנטיות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל ואחרות שמופיעות בעמודים האחרים בהם הגולשים אינם מדפדפים? האם תוכנה חינמית יכולה לייצר לאתר איכות או רק לסייע לו במכירות? אלו שאלות שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו. ההמלצה היא לבנות אתר תדמיתי כאשר המטרה היא לקבל חשיפה ולצבור קהל לקוחות גדול. לצורך זה יש להתחבר עם מקדם אתרים שיידע לעשות אופטימיזציה לאתר קיים או לבנות אתר תדמיתי אם מדובר על עסק חדש.

 

מחשב נייד

באותו נושא