חיפוש

אילו מוצרים ניתן להשיג בחנות טלפונים מקצועית?

חנויות טלפון מקצועיות יכולות לתת לנו שירות במגוון רחב של נושאים ושירותים שאנחנו צריכים במקום אחד. במאמר הבא אנחנו נעסוק בחנות אונליין מעולה שאפשר למצוא בה פתרונות תקשורת רבים, טובים ואיכותיים. וויסטק סלולר ופתרונות תקשורת מציעה לכם מגוון של שירותים מבלי לצאת מהבית!

 

וויסטק – סלולר ופתרונות תקשורת

אשר וויס היה סוכן פלאפונים מפורסם מאוד בירושלים בתחילת העשור האחרון. תמיד היו לו את המחירים הכי טובים והסחורה הכי איכותית. מספרו האישי עבר מפה לאוזן והשמועות על מחירים בלעדיים ומכשירים מעולים נשמעו בסמטאות של ירושלים ברחובות וסמטאות העיר. כשהשמועות פרצו את גבולות עיר הקודש עלה הביקוש ואיתו התקבלה ההחלטה לפתוח חנות של ממש בביתר עילית. החנות קיימת כבר 6 שנים והלקוחות מרוצים מתמיד.

כיום, לא חייב להגיע עד ביתר עילית בשביל להנות מהמכשירים והמחירים של וויסטק. יש לו חנות אונליין מעולה בקישור:

https://wtec.co.il

בה תוכלו למצוא פלאפונים כשרים, מסלולי סינון, טאבלטים, שירותי מעבדה ועוד.

 

משי מעבדות, תיקונים של כל המכשירים – וויסטק

חנות פלאפונים בביתר עילית מאפשרת לכם להנות משירותי מעבדה מתקדמים ומקצועיים לכל המכשירים. כתובת החנות היא: הר"ן 6 והיא מקבלת לקוחות ביום ראשון עד יום חמישי מהשעה 10 בבוקר ועד ל21:00 בערב.
לכל שאלה או בקשה אפשר לפנות אל מספר הטלפון של החנות: 052-712-2003
או בכתובת המייל: [email protected]

 

מסלולי סינון – טלפונים כשרים – סמארטפונים מסוננים

את כל האסכולה שקיימת היום למכשירים כשרים שאושרו על ידי ועדת הרבנים לענייני התקשורת תוכלו למצוא באתר של וויסטק במגוון מחירים מגישים ועם צרכים המותאמים בדיוק לרצונות והבקשות שלכם.
טלפונים עם וויז, מכשירים שיכולים רק לקבל ולקחת שיחות, מכשירים עם חנות אפליקציות כשרה ומותאמת, מכשירים בעלי סינון של תכנים במסלול חודשי ועוד מגוון אפשרויות תקשורת.

 

מי הם ועדת הרבנים לענייני תקשורת?

זוהי עמותה חרדית שהוקמה כתשובה לטכנולוגיה שמשתלטת על חיינו. היא הוקמה בשנת 2004 במטרה לשמר את המכשירים הפשוטים והכשרים בהם משתמשת הקהילה הדתית – חרדית. בנוסף על המגבלות וההכרח של חברות התקשורת לשמור ולשמר את המכשירים הכשרים בגזרתם, נוספה הגבלה וחסימה של תקשורת בין מכשירים כשרים למכשירים רגילים. למכשירים הכשרים יש קידומת מיוחדת וכשרה וברגע שאדם בעל מכשיר סלולרי רגיל ינסה להתקשר לבן אדם בעל טלפון כשר תושמע לו הודעה שמודיעה לו כי "המספר אינו מורשה". אם כבר נתקלתם בעבר בהודעה זו בטח עכשיו אתם מבינים מה הסיבה.

 

לסיכום – וויסטק סלולר ופתרונות תקשורת

בחנות (האונליין והפיזית שנמצאת בביתר עילית) תוכלו למצוא טאבלטים כשרים, מסלולי סינון חודשיים, מכשירים כשרים, סמארטפון מסונן\ מושגח, אביזרים לפלאפון, נגנים, מצלמות, אוזניות וציוד תקשורת היקפי. שירותי מעבדה בחנות הפיזית ועוד מגוון של דילים משתלמים ופתרונות מעולים.

מכשירים דיגיטליים

 

באותו נושא