חיפוש

מוציאים את דור המסכים לטבע: 3 פעילויות חוץ לילדים

השעות הרבות שאותן ילדים מבלים בצילם של המסכים לא עושות להם טוב. עם זאת, לא קל להציע לילדים פעילויות אטרקטיביות שיצליחו להוציא אותם מאותם מסכים. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה על מספר פעילויות חוץ שיעזרו לכם לקחת את הילדים החוצה, ולגרום להם להוציא את הראש מהמסכים. כל מה שנותר לכם הוא פשוט לבחור איזו פעילות הכי מתאימה לכם.

פעילויות חוץ לילדים

מעבר למסגרות הפורמליות של ילדים, כמו בית ספר, רוב שלהם מושקע במסכים. לדבר הזה יש השפעות שליליות, ואם אתם רוצים למנוע אותו, אתם חייבים להציע לילדים שלכם אלטרנטיבה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להכיר פעילויות שונות, שכמובן אינן קשורות לבית הספר, והן יכולות לעזור לילדים שלכם לצאת קצת משגרת המסכים אל סביבה מאתגרת יותר.

מוציאים את דור המסכים לטבע: 3 פעילויות חוץ לילדים

  • סדנת בישול

סדנאות בישול מבית שרביט מנהיגות מוציאות את הילדים שלכם מאזור הנוחות ושמות אותם במטבח. בניגוד למצב הרגיל, כאן הילדים הם אלו שצריכים להתמודד עם השגרה של המטבח, ועליהם מוטלת כל האחריות לכך שבסופו של דבר הארוחה תהיה מוכנה על פי הדרישות שאותן הם קיבלו מראש.

הסדנה דורשת מהילדים להפגין יכולת עבודה בצוות, קבלת משימות ועבודה תחת לחץ זמנים. אתם יכולים להיות בטוחים שברגע שהילדים ייכנסו לשגרה של הפעילות, הם ישכחו לגמרי מכל העולם של המסכים.

 

  • ODT

פעילות ODT בישול בשטח מוציאה את הילדים שלכם אל הטבע, ושם, במקום שבו קיימים אתגרים רבים הם נדרשים להפגין את היכולות שלהם. במהלך הסדנה הילדים ילמדו על כל מיני דברים שאותם הטבע יכול לתת לנו בלי שאנחנו יודעים עליהם. הילדים ייחשפו לשיטות הישרדות שונות וכמובן בסוף הסדנה יוכלו להנות מהאוכל שאותו הם הכינו בתנאי השטח.

 

  • סדנת יצירה

סדנאות יצירה בהחלט יכולות למשוך ילדים, ואתם רק צריכים להציע להם את הבמה הנכונה. המסכים לא מאפשרים להביא יכולות רבות לידי ביטוי, וברגע שניתן לילדים את ההזדמנות להביע את כישורי היצירה שלהם, נגלה מהר מאוד שזה מושך אותם לא פחות מהמסמכים.

כמובן, בחירת פעילות יצירה צריכה להיעשות בהתאם לגיל של הילדים, כדי שמצד אחד הפעילות תהווה אתגר עבורם, ויחד עם זאת שהם גם יצליחו להתמודד עם הדרישות השונות של הפעילות. פעילות יצירה יכולה להיערך גם בחללים סגורים, כך שמזג האוויר לא אמור להפריע לכם לקבוע אותה.

 

לסיכום

הוצאה של ילדים מהמסכים היא לא דבר קל, אולם בעזרת בחירה נכונה של פעילות בהחלט אפשר לעשות את זה. כאן קיבלתם סקירה על מספר פעילויות שכולן יכולות לגרום לילדים להצליח להביע כישורים שונים, כאלה שהעולם של המסכים לא מאפשר להם להציג. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להבין לפי סוג הילדים שלכם מה הפעילות שיכולה להיות הכי מהנה עבורם.

מוציא את יצירת המסך אל הטבע

באותו נושא