חיפוש

כמה תשלמו על במת הרמה לעבודת פנים וכמה לעבודות חוץ?

בעולם של היום, עבודה בגובה הפכה לצורת עבודה שנפוצה יותר ויותר, מה שמצריך שימוש בבמות הרמה אמינות ובמחיר סביר. בין אם אתם זקוקים לבמת הרמה לעבודה פנימית או חיצונית, חשוב להבין את התמחור הכרוך בכך.

במאמר מקיף זה נעמיק במחירון שמספקת חברת ליפטר בע"מ, חברה מוכרת המתמחה בפתרונות עבודה בגובה והיא גם החברה המומלצת על ידינו לביצוע עבודות עם במות הרמה. עם התמקדות בצפון הארץ ובמרכזה, חברת ליפטר בע"מ מציעה מגוון רחב של במות הרמה בהתאמה לצרכים השונים. על ידי בחינת הגורמים התורמים לעלות של במות הרמה, כגון סוג הבמה, גובה העבודה, משך ההשכרה והוצאות ההובלה, תקבלו הבנה מעמיקה יותר של מבנה התמחור ולמה לצפות כאשר מחפשים במות הרמה עבור הפרויקטים שלכם .

 

מרכיבי המחיר

לפני שנדון במחירים הספציפיים, חשוב להבין את גורמי המפתח התורמים לעלות הכוללת של במת הרמה. התמחור של במת הרמה, בין אם להשכרה או לרכישה, מושפע ממספר מרכיבים.

סוג הבמה

סוגים שונים של במות, נועדו לתת מענה לדרישות עבודה ספציפיות, תנאי שטח וגבהי עבודה. גורמים כמו ניידות (ניידת או נייחת). גודל ומקור כוח (חשמלי או דיזל), משחקים גם הם תפקיד משמעותי בקביעת המחיר.

גובה העבודה

דרישת הגובה לבמת הרמה, תלויה בדגם ובסוג הספציפיים של במת ההרמה. אם אתם צריכים במה עם מנוף מספריים קטן יחסית, שמתאים יותר לגבהים נמוכים, העלות תהיה יחסית נמוכה. לחלופין, אם תזדקקו לבמה עם מנוף מספריים חשמלי גדול יותר, שמיועדת לגבהים גבוהים יותר, או למנוף רובוטי עם מנוע דיזל לגבהים גבוהים מאוד,  אין ספק כי דרישות גובה אלו ישפיעו על המחיר.

משך ההשכרה

במות הרמה, מושכרות בדרך כלל על בסיס יומי, שבועי או חודשי. משך ההשכרה ישפיע על העלות הכוללת, כאשר תקופות שכירות ארוכות יותר גורמות לרוב לתעריפים יומיים נמוכים יותר.

עלויות הובלה

במידה ויש צורך להוביל את במת ההרמה למקום הרצוי, זה יוביל לעלויות נוספות בהתאם למרחק בין מקום העבודה למתחם בו מאוכסנת במת ההרמה. דמי ההובלה יחושבו בדרך כלל ביחס למרחק הגיאוגרפי שיש לשנע בו את במת ההרמה.

 

מחירי במות הרמה לעבודות פנים וחוץ

כדי לעזור לכם להבין טוב יותר את מחיר במות הרמה, נסקור כעת כמה דוגמאות ספציפיות עבור סוגי עבודה פנימיים וחיצוניים כאחד. כאשר חשוב לציין כי אופי העבודה, שיכול להיות או עבודה בתוך בניין, הנקראת עבודת פנים, או עבודה מחוץ לבניין, שנקראת עבודת חוץ, הוא רכיב שישפיע על עלות השימוש בבמת ההרמה.

עבודות פנים

נניח שאתם קבלנים מחדרה הזקוקים להרמת מספריים חשמלית בגובה עבודה מינימלי של 8 מטר לעבודת צביעה בת שישה ימים בתוך בניין משרדים. המחיר יהיה  עבור השכרה לכל ימי העבודה (6 ימים): 750 ₪ ותוספת השינוע תעלה לכם 800 ₪. כלומר, המחיר הכולל של העבודה יעלה לכם 1550 ₪.

עבודת חוץ

ניקח כדוגמה מנהל עבודה בפרויקט שיפוץ באזור חיפה, שהפרויקט מחייב שימוש בבמת הרמה עם זרוע חשמלית המגיע לגובה של 15 מטר. פרויקט חיצוני כזה, כולל עבודה על שטח קשה מוקף בעצים, מה שהופך את השימוש בפלטפורמת הרמה חשמלית בסגנון מספריים לבלתי מתאימה. חברה ליפטר בע"מ, תציע לכם את טווח המחירים של שכירות שבועית ב- 1900 ₪, כאשר השינוע יעלה לכם באזור ה- 600 ₪. כלומר, העלות הכוללת של עבודת חוץ כזו יהיה באזור ה- 2500 ₪.

עבודה שמשלבת עבודת פנים וחוץ

גם כאן ניקח כדוגמה מקרה בו אתם מנהלי בנייה שאחראים על פרויקט בנייה חדש למגורים. אתם צריכים במת הרמה רב-תכליתית המתאימה לעבודה בשטח ושתיה בעלת ניידות קלה בתוך אתר הבנייה. לאחר הערכת הצרכים שלכם, ליפטר בע"מ תמליץ לכם על במת הרמה עם זרוע רובוטית ומנוע דיזל בגובה 16 מטר לחודש עבודה. טווחי המחירים יהיו מורכבים מעלות של שכירות חודשית, שיהיה באזור ה- 7500 ₪, הובלת הבמה שתהיה בטווח של כ- 800 ₪, כאשר העלות הכוללת תהיה באזור ה- 8300 ₪.

 

לסיכום

עבודה בגובה, מצריכה לרוב שימוש בבמות הרמה, בין אם לפרויקטים פנימיים או חיצוניים. הבנת הגורמים השונים התורמים למחיר במת הרמה, לרבות סוג הבמה, גובה העבודה, משך ההשכרה ועלויות ההובלה, היא חיונית בקביעת העלות הכוללת. בשיתוף פעולה עם חברת ליפטר בע"מ, ספקית מהימנה של פתרונות עבודה בגובה, תוכלו לצפות לשירות מקצועי, יחס אישי וגישה לבמות הרמה מודרניות ובטוחות. ליפטר בע"מ מציעה מגוון רחב של במות הרמה להשכרה, המבטיחות שתמצאו את הפתרון המושלם המותאם לצרכים הספציפיים שלכם.

במות הרמה

באותו נושא