חיפוש

מה היא המשכורת הממוצעת של מנתח נתונים?

אם תשאלו כל אדם רנדומלי ברחוב מה לדעתו הענף הרווחי ביותר בשוק התעסוקה בארץ, סביר להניח שהוא יענה לכם את מה שכולם חושבים – תחום ההייטק. ההייטק הישראלי הוא בין ענפי ההייטק הרווחיים והמוצלחים ביותר בעולם, עם ביקוש שהולך וגדל לעובדים מוכשרים וחרוצים בחברות הסטארט אפ הרבות.

אנשים רבים טועים במחשבה שבשביל להיכנס לתחום ההייטק, צריך לדעת לתכנת ברמה גבוהה וללמוד מדעי המחשב או הנדסת תוכנה, אך האמת היא שניתן לפרוץ לעולם ההייטק דרך מגוון רחב של דרכים, כאשר אחת מהטובות ביניהן היא על ידי קורס ניתוח נתונים.

 

מנתח נתונים – כל מה שרציתם לדעת

מנתח נתונים, או בעגה המקצועית – דאטה אנליסט, הוא תפקיד חשוב במיוחד בכל חברת הייטק קטנה כגדולה. חברות הייטק צריכות לעבד ולנתח כמות אדירה של נתונים, לכן יש צורך באנשים שתפקידם הוא לנתח את הנתונים האלה, להסיק על בסיסם את המסקנות הנדרשות ולהפיק לקחים חשובים שיעזרו לחברה לצמוח ולהתפתח.

עקב הביקוש הגדול למנתחי נתונים, ניתן למצוא משרות רבות בהרבה מאוד חברות הייטק ולואו-טק גם יחד, כשלרוב המשכורת הממוצעת של מנתח נתונים הינה גבוהה בהרבה מהמשכורת הממוצעת בשוק, ועבור מנתחי נתונים וותיקים ומנוסים המשכורת יכולה להיות גבוהה בהרבה מהממוצע בעולם ההייטק.

עבודתם של הדאטה אנליסטים בחברות שונות יכולה להיות שונות לחלוטין זו מזו, כיוון שלעולם לא נגמרים תהליכים המצריכים עיבוד וניתוח של מאגרי נתונים עצומים, החל מפיתוח מוצרים, הבנת מעגל הלקוחות, הבנה של המצב הכלכלי של החברה ועוד.

אנליסט מידע

איפה לומדים להיות מנתח נתונים?

בשביל להיות דאטה אנליסט, אין צורך בתואר במדעי המחשב או הנדסת תוכנה, וניתן ללמוד את כל מה שצריך לדעת על ידי הרשמה לקורס דאטה אנליסט מקצועי ואיכותי. קורס דאטה אנליסט יאפשר לכם ללמוד את כל הכלים הנדרשים בשביל שתוכלו לבצע את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר, ויתנו לכם דרך מצוינת לבנות עבורכם תיק עבודות מרשים אותו תוכלו להציג בראיונות עבודה.

חשוב להזכיר כי מרבית הקורסים דורשים לא מעט השקעה ותשומת לב מצידכם, ולא מדובר במשהו שאפשר לעשות "על הדרך".

 

שורה תחתונה – כמה מרוויח מנתח נתונים?

המשכורת של מנתח נתונים מושפעת ממגוון רחב של גורמים, כמו החברה בה הוא עובד והגודל שלה, חשיבות התפקיד, וותק וכדומה. לרוב, מנתחי נתונים מתחילים ירוויחו סכומים בין 10 אלף לכ- 20 אלף שקלים, ומנתחי נתונים וותיקים יותר (בעלי ותק של חמש שנים לפחות) ירוויחו סכומים גבוהים יותר בין 20 אלף שקלים לבין סכומים סביב ה- 30-40 אלף שקלים.

קורסי דאטה אנליסט איכותיים יעזרו לכם להבין איך תוכלו למקסם את ההצלחה שלכם בראיונות העבודה ויתנו לכם את הכלים שיעזרו לכם למצוא חברה שתשלם לכם טוב ותהווה עבורכם בית חם.

שכר

באותו נושא