חיפוש

מה הופך בניין לבניין חכם?

כולנו שמענו על מערכות בית חכם שהפכו ללהיט, אך האם ניתן לחבר בניין שלם למערכת חכמה? כמובן! חברת גלובל קוואלטי מציגה את VIVE מערכת חכמה המאפשרת שליטה מלאה במיזוג ותאורה בבניינים, חוסכת באנרגיה, מקלה על התפעול וניתנת לשליטה מכל מקום. התקנה קלה וחסכונית במיוחד במחירים הכי משתלמים. 

 

מערכת VIVE

מערכת ויו המשווקת על ידי חברת גלובל קוואלטי מאפשרת לנו בקרת מיזוג ותאורה במבנים גדולים כגון משרדים, בתי חולים, קניונים, מוסדות חינוך ומבני ציבור נוספים. המערכת עוזרת לחסוך באנרגיה, נשלטת מכל מקום באמצעות אפליקציה, נוחה מאד לתפעול ולהתקנה ומסייעת רבות לניהול טוב יותר של הבניין. לפרטים נוספים הכנסו לאתר של חברת גלובל קוואלטי ולמדו עוד על מערכת ויו.

מערכת VIVE

מה הופך בניין לבניין חכם?

בניין חכם מאפשר חיסכון באנרגיה על ידי ניטור צריכת החשמל ושליטה מלאה בשימוש בתאורה ובמזגן. להלן מספר יתרונות בולטים של התקנת מערכת VIVE לבניין חכם:

  • מערכת ויו הינה מערכת אלחוטית. מסיבה זו המערכת קלה מאד להתקנה ועלותה נמוכה בהרבה בהשוואה למערכות חוטיות. היא ניתנת להתקנה מהירה גם בבניינים קיימים ואינה מצריכה כל הרס או פגיעה בתשתיות ואין צורך בכל הכנה מוקדמת.
  • למערכת גלאי נוכחות המזהים חללים לא מאויישים ומפחיתה את צריכת החשמל בהם באופן אוטומתי. בדרך זו צריכת החשמל של הבניין תרד והחסכון הכספי והאנרגטי יהיה משמעותי.
  • מקל על ניהול הבניין מאחר והבקרה והניטור מתבצעים באמצעות האפליקציה של הנייד. בלחיצת כפתור תוכלו להדליק, לכבות, לווסת ולכוון מבלי להתרוצץ בין קומות, מסדרונות מרוחקים או אגפים מרוחקים.
  • עוזר לשמור על היגיינה מאחר ולא תצטרכו לגעת עוד במפסקים. לכל עובד תינתן גישה לאפליקציה כך שיוכל לוסת בעצמו את התאורה והמזגן מן הסמרטפון הפרטי שלו, וגלאי נוכחות מתוכנתים להדלק עם כניסת אדם לחלל ריק.

מה הופך בניין לבניין חכם

גלובל קוואלטי

חברת גלובל קוואלטי משווקת בארץ מערכות בית חכם, משרד חכם ובניין חכם. כיום אנו מודעים לצורך בחסכון אנרגטי ולשמור על הסביבה, כמו כן התנהלות כלכלית חכמה יותר יכולה לעזור לנו לחסוך כסף. המערכות החכמות של גלובל קוואלטי מאפשרות לכם להתקדם לאיכות חיים גבוהה יותר, ללא חרדות מפני ששכחתם להדליק או לכבות משהו לפני שיצאתם מן הבית, ולהקל רבות על המתקשים בתנועה כמו למשל על ידי כיבוי כל האורות בבית בלחיצה אחת. בנוסף, איחוד כל השלטים בבית לשלט אחד, הסמרטפון שלכם, מקל מאד על השליטה במערכות הבידור והשמע השונות.

 

לסיכום

בניין חכם מתחיל עם VIVE מערכת אשר מנטרת ומאפשרת שליטה מלאה בתאורה ומיזוג האויר בבניין מן הסמרטפון. המערכת מקלה מאד על ניהול הבניין, חוסכת באנרגיה ועלויות, קלה מאד להתקנה ונוחה מאד לשימוש. גלובל קוואלטי משווקים מערכות בית חכם אלחוטיות שיקדמו את איכות החיים שלכם.

מה הופך בניין לבניין חכם?

באותו נושא