חיפוש

חדשנות ירושלמית בעולם עיצוב הפנים – השראה

ירושלים מחולקת לעיר עתיקה ולעיר חדשה, אך לעיצוב הבתים יש אופי השומר על צביון העיר וייחודי לאווירה שיש רק בבירה. המאמר יביא את החידושים האחרונים בתחום עיצוב הפנים בירושלים, וכיצד העיר מעניקה השראה למעצבים.

 

חידושים בעולם עיצוב הפנים

הבית החכם – עיצוב בתים חכמים נעשה באמצעות מערכת ממוחשבת, שניתן לתפעל באמצעות הטלפון החכם. החדשנות באה לידי ביטוי בתכנות זמן הפעלתם של מכשירים חשמליים, הפעלה וכיבוי של תאורה, הפעלת ברזים חכמה ועוד. כל אלו מתאימים לבתים בסגנון מודרני, המשלבים מכשור חשמלי חדשני לצד פשטות וניקיון של חללים גדולים עם מעט אלמנטים. העיצוב המודרני גורם לבית להיראות יוקרתי בעיקר כשעושים שימוש בריהוט מזכוכית המשלב מתכת.

סגנון וינטג' – סגנון זה בא לידי ביטוי בריהוט עתיק המשלב נוחות. למשל, כורסה מעץ אגוז מלא וריפוד ססגוני, מטבח ובו מוט עץ עליו תולים סירים ומחבתות, חיפויי לבנים ועוד. כל אלו מתאימים לשמירת צביון הבתים בבירה. מעצב פנים בירושלים יוכל לסייע לכם לעצב את הבית בסגנון וינטג' ולשחזר ריהוט שיצא משימוש באמצעות חומרים מתאימים.

ריהוט עץ בהתאמה אישית – העץ מעניק לבית אווירת חמימות ורוגע. ישנם אנשים המעצבים את הבית באמצעות רצפת פרקט, שמתאימה לתושבי ירושלים בה קר מאוד בחורף. ישנם גם כאלו המעצבים את ביתם בריהוט מפוסל מעץ, הנעשה באמצעות נגר בהתאם לצרכים ולטעם האישי. עיצוב כזה יכול להתאים מאוד לצביון הבתים בירושלים שבוחרים בסגנון כפרי. ניתן לשלב גם פיסול מעץ של אלמנטים אחרים כדי לזכות במראה אלגנטי ויוקרתי.

 

ירושלים כמקור השראה למעצבים

גם אנשים המתגוררים בערים אחרות, מעוניינים לעצב את ביתם בהשראה של הבתים בירושלים. הבנייה המסיבית, הלבנים, הצבעים הבהירים והריהוט העתיק המשלב עץ, נתן למעצבים רבים השראה. ישנם מעצבים שלקחו מוטיב אחד המזכיר את עיצוב הבתים בירושלים, אותו פיתחו לעיצוב בהתאמה אישית – למשל, גימורים של פסיפס או אריחים פרחוניים, וילונות קטיפה ארוכים וכד'. על אף זאת, הבתים בירושלים אינם דומים אחד לשני ויכולים להיות מעוצבים באופן שונה לגמרי בהתאם לצרכים. אם ניקח לדוגמה עיצוב של קמין לימים הקרים – בבית אחד הקמין יכול להיות בסגנון כפרי ובבית אחר בסגנון מודרני המתופעל באמצעות שלט. הכל תלוי במה שרוצים להשיג ובתקציב.

 

מגשימים חלומות ישנים

השראה לעיצוב הבית יכולה להגיע גם מעולמו הפנימי של האדם. למשל, אדם שאוהב מאוד לקרוא, יהפוך קיר שלם לספרייה דקורטיבית. אדם אחר שחולם על טבע, שקט ורוגע, יכול לעצב קיר שלם כאקווריום המוסיף לבית את כל מה שחלם עליו. אין גבול לחלומות שמעניקים את ההשראה למעצבים. לפיכך, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים, לספר לו על החלומות שלכם שיעניקו לו השראה. כבעל מקצוע עם ניסיון בתחום, הוא יוכל להציע את העיצוב המתאים.

עיצוב פנים

באותו נושא
מנוף פתוח
איך תזמינו מנוף אונליין

בשנים האחרונות מנוף מתעסק בהמון תחומים, לא רק בתחום התעשייה הכבדה החשמל או הנמלים אלא גם למעברי דירה מסעדות גיזום ועוד. לאלו מכם שעדיין לא

קרא עוד »