חיפוש

קורסים עם התחייבות לעבודה בהייטק

עבודה בהייטק מתגמלת, כמעט כל ישראלי יודע זאת. בהתאם, בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה חדה בכמות האנשים שמבקשים להיכנס לשוק ההייטק. עד לא מזמן התחום היה סגור למדי והיה פתוח רק לבוגרי יחידות טכנולוגיות בצבא ולבוגרי האוניברסטאות בתחום. אולם, בתקופה האחרונה החלו לעלות על המגרש מוסדות לימוד, בינהם, האקריו – קורסי הייטק מקצועיים שהחלו לשנות את התמונה ולהציע קורסים עם התחייבות לעבודה בהייטק עם סיומם.

מציאת העבודה הראשונה בהייטק נדמית לרבים כדבר פשוט שכן אנו רואים בכל מקום כתבות על כך שאין מספיק עובדים בהייטק וכתבות על המשכורות הגבוהות שהחברות המובילות משלמות. על אף התפישה הפופולארית הזאת, כדאי לדעת כי תלמידים רבים מתקשים במציאת עבודה בתחום, במיוחד עבודה ראשונה. על כן, לימוד במוסד שמבטיח לבוגר עבודה בתחום היא חשובה מאוד.

משרד הייטק

כיצד מתבצע תהליך הלימוד והקבלה לעבודה

האקריו מאפשרת למי שרוצה להתקבל לעבודה בחברת הייטק ללמוד אצלה, החברה מתמקדת בקורסים בנושאים שונים כגון, פיתוח אפליקציות, אבטחת מידע וסייבר, עיצוב גרפי ועוד. תהליך הקבלה הוא כדלהלן:

מתקיימת פגישת ייעוץ בין התלמיד המיועד בו נבדקים הרקע וההתאמה שלו לעבודה בתחום ההייטק, לאחר מכן המתמודדים משתתפים בקורס מיון באורך של כ-30 שעות, מטרתו לבחון את היכולות של התלמיד להמשיך ללימודים נוספים וכן את התאמתו להשתלבות בשוק ההייטק. במידה ומועמד לא עובר את קורס המיון הוא יקבל את כספו בחזרה. לבסוף, לאחר שהמועמד יעבור את שלב המיון בהצלחה הוא יזכה למלגת לימודים בסך 10,000 ש"ח וכן להתחייבות כי בסוף ההכשרה הוא יתחיל לעבוד בשוק ההייטק.

לחלק מהחברות המציעות קורסים ממוקדים בתחום המחשבים יש שותפים מובילים בתעשייה, האקריו למשל, משתפת פעולה עם חברות גדולות כמו סיסקו, מייקרוסופט, לינוקס, אדובי וגוגל.

ההבדל בין לקיחת קורס ממוקד ללימודים באוניברסיטה

הקורסים עם התחייבות לעבודה בהייטק לעבור עוסקים בנושאים פרקטיים, מטרתם לסייע למשתתפים בקורס להשתתף בקלות ובמהירות בתעשיית ההייטק הישראלית. זאת בניגוד ללימודים באוניברסיטאות שלרוב מספקות ידע תיארוטי רב אך לא מספקות ידע מעשי לסטודנטים.

בנוסף, עם סיום תואר באוניברסיטה אף סטודנט לא מקבל הבטחה שימצא עבודה בתחום ואכן תופתעו לגלות שסטודנטים רבים מתקשים למצוא עבודה בחודשים שלאחר סיום התואר.

האם הלימודים הטכנולוגיים מוכרים על ידי משרד הביטחון?

חשוב לדעת שחלק מהקורסים שמוצעים על ידי החברות שמציעות קורסים עם התחייבות לעבודה בהייטק מוכרים על ידי משרד הביטחון כהוצאה ללימודים ולכן ניתן להשתמש בכספי הפיקדון כדי לשלם עליהם. חשוב לבדוק איזה קורסים עונים על הקריטריונים ובכך לחסוך סכום כסף משמעותי.

במידה ואתם מעוניינים להיכנס לתחום ההייטק, כדאי לכם לשקול ללמוד באחד ממוסדות הלימוד שמאפשר לכם לקחת קורס ממוקד בתחום. על ידי בחירה במוסד טוב תוכלו לקבל את המומחיות הדרושה כדי להיכנס לתחום ואף תזכו לעבודה ראשונה מובטחת.

באותו נושא
מנוף פתוח
איך תזמינו מנוף אונליין

בשנים האחרונות מנוף מתעסק בהמון תחומים, לא רק בתחום התעשייה הכבדה החשמל או הנמלים אלא גם למעברי דירה מסעדות גיזום ועוד. לאלו מכם שעדיין לא

קרא עוד »