חיפוש

המדריך המלא לבניית אתרים

בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה בכל הנוגע לבניית אתרים באופן מקצועי. שכן, זה ידוע שאתר שבנוי טוב צפוי להוביל למכירות גבוהות. לעומת זאת, אתר שנבנה באופן חובבני עלול להוביל לתקיעות של העסק. מדריך זה יעסוק בכל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על בניית אתרים, אז כדאי שתקראו אותו באופן מעמיק ותשמרו אותו במועדפים.

 

הסיבה לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים אחרי שקיבלנו לא מזמן כרטיס ביקור של דובי שעובד במשרד השכן. אם גם אתם חיים בעידן הנוכחי, אתם בוודאי מבינים שכרטיס ביקור מודפס שייך לשנות ה-90 ואחורה. אם לא די בכך בכרטיס של דובי מצוינת כתובת של אתר האינטרנט שלו. מבט מהיר בכרטיס ובכתובת שמופיעה עליו אפשרה לנו להבין שיש פה חומר טוב לכתיבת מדריך בנושא בניית אתרים. שכן, האתר של דובי התגלה ככזה שלא נבנה באופן מקצועי וזו כנראה הסיבה לכך שהוא נמצא בהליכי פשיטת רגל. המדריך הנוכחי יאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות הנושא, רגע לפני שתתחילו בהליך בניית האתר שלכם.

 

דבר ראשון שצריך לדעת על בניית אתרים – צריך לבצע את ההליך עם אנשי מקצוע

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על הליך של בניית אתרים זו העובדה שמבצעים אותו אך ורק בליווי של בעל מקצוע. אם מישהו אמר לכם שיש אפשרות להקים אתר לבד ובקלות באמצעות פלטפורמה חינמית או זולה, עליכם לדעת שמדובר באפשרות שתשלמו עליה כרגע בזול, אבל לאחר מכן, אתם תשלמו עליה ביוקר (ממש כמו דובי). שכן, מדובר לא פעם באתרים לא מקצועיים שלא מאפשרים לעסק להתקדם. הנה כמה בעלי מקצוע שאתם צריכים להיעזר בהם בעת ההליך המדובר:

  • בוני אתרים
  • מעצבים גרפיים
  • צלמים מקצועיים

 

דבר שני שצריך לדעת על בניית אתרים  – צריך להשקיע זמן ומחשבה

נכון, אמרנו לכם קודם לכן שאתם צריכים לבצע את ההליך המדובר יחד עם אנשי מקצוע, אבל כדאי שתדעו שלא כל האחריות מוטלת עליהם. שכן, אתם תצטרכו גם כן לקחת חלק בהליך המדובר ולמסור לאנשי המקצוע פרטים כלליים אודות העסק שלכם והמטרה שלו. אז תכינו זמן פנוי ומחשבה בנושא, כי יהיה לכם חלק בכל ההליך.

 

דבר שלישי שצריך לדעת על בניית אתרים – זה לא לוקח הרבה זמן

יש מי שסוברים שהליך של בניית אתר עשוי לארוך במשך כמה חודשים ארוכים. הדבר היה הנכון אולי ל – 10 או 20 שנה אחורה. אבל היום, יש פלטפורמות מתקדמות שמאפשרות לבנות את האתר די במהירות. כך שאם אתם מתכננים לבנות אתר, דעו שההליך לא צפוי לארוך יותר מידי זמן.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף בנושא בניית אתרים שעשה לכם סדר ואפשר לכם להבין שאתם צריכים להשקיע בו כדי לקצור את הפירות.

אתר אינטרנט

 

באותו נושא
צוות שיווק ומיתוג
מיתוג לעסק חדש למה זה חשוב?

מיתוג לעסק הוא הכרחי בעידן הנוכחי, וזאת משום שכל עסק חייב להעניק ערך מוסף וחיבור אנושי בעבור הגברת הנאמנות של הלקוח והתמודדות עם התחרות העזה

קרא עוד »