חיפוש

הטריפל של הוט יסדר לכם את החיים

הסדרות החדשות של הוט גרמו לרבים לצאת ולבדוק את האפשרויות השונות שהחברה מציעה למצטרפים חדשים. אנחנו לא נותרנו אדישים לעניין והחלטנו לבחון בעצמנו את הטריפל של הוט שהתגלה כמושלם עבור כל אחד ואחת. הישארו כאן ותגלו מה הוא כולל ואיך בדיוק הוא יסדר לכם את החיים.

 

פעם ראשונה שאתם שומעים על הטריפל? כדאי שתכירו בו מקרוב

סביר להניח ששמעתם לא מעט על חברת הוט שנחשבת לאחת המוכרות בתחומה. עליכם לקרוא את הפסקה הנוכחית אם מסיבה כלשהי טרם נחשפתם לטריפל שלה. שכן, מדובר בחבילה שתשנה לכם את החיים מקצה לקצה. נסביר בקצרה כי מדובר בחבילה שכוללת את כל הדברים החיוניים הבאים:

  1. טלפון קווי
  2. טלוויזיה
  3. תשתית אינטרנט

כדאי שתדעו שיש כל מיני טריפלים, כך שבעצם, כל צופה יכול לבחור את זה המתאים לו ביותר. בשורות הבאות נציג בפניכם את הטריפלים של הוט שהתגלו כמומלצים ביותר.

תכירו את הטריפל ה – 1: טריפל עם 200 מגה

הטריפל שאנחנו בחרנו לעצמנו כולל את כל חבילות הערוצים של הוט. כן, כן, כולל את הערוץ שמתאים לבני 18 ומעלה ועוד. מי שיבחרו בטריפל זה יוכלו לקבל 2 ממירים ללא תוספת תשלום, אינטרנט ביתי במהירות שמגיעה עד ל – 200 מגה, שיחות ללא הגבלה בטלפון הנייח ועוד. כך שאם אתם משלמים היום על כל אחד מהדברים הללו בנפרד, כדאי שתדעו שזה הזמן להתקדם אל הטריפל של הוט שיסגור לכם את כל הפינות בקלות.

תכירו את הטריפל ה – 2: טריפל WIFIBER

אם אתם יודעים שיש לכם צורך באינטרנט מהיר יותר, עליכם להכיר את טריפל מספר 2 שיאפשר לכם לגלוש במהירות של עד 300 מגה. אם לא די בכך, כדאי שתדעו שתוכלו לקבל בין היתר את התוספת הבאות:

  1. כל הערוצים יהיו פתוחים עבורכם
  2. חבילת אינטרנט כולל סיבים WIFIBER
  3. נתב ומגדיל טווח
  4. שיחות ללא הגבלה ועוד

 

לא יודעים איך לבחור את הטריפל שלכם? כך תעשו זאת

בחירה בטריפל זה לא עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בכך שמדובר בחבילה שתתאים לצרכים שלכם באופן מיטבי. ההמלצה שלנו היא לשאול את עצמכם תחילה "מה דרוש לנו?". לאחר שתענו על שאלה זו באופן מסודר על גבי דף או קובץ במחשב, תצטרכו להעביר אותה לנציג של חברת הוט שיתאים לכם את הטריפל המתאים ביותר.

 

לסיום

לא צריך ליצור קשר עם רשימה ארוכה של ספקים ולשלם לכל אחד בנפרד תשלום גבוה. שכן, הטריפל של הוט מאפשר לכל אחד ליהנות מכל השירותים במקום אחד. כעת, אתם מכירים בעובדה חיונית זו, כך שנותר לכם רק לשוחח עם נציג מטעם החברה שיסדר לכם את הטריפל המתאים ביותר עבורכם.

באותו נושא