חיפוש

האם שרת VPS נחשב מומלץ לאחסון אתרים?

פירושם של ראשי התיבות בביטוי שרת VPS הוא: Virtual Private Server, כך שמשמעות הביטוי היא שרת וירטואלי פרטי. שרת VPS מוכר כפתרון מצוין לאתרי אינטרנט גדולים ופופולריים שיש בהם תנועת גולשים רבה במשך היום. בשרת VPS תוכלו לקבל חלק ייעודי שישרת אך ורק את האתר שלכם.

מדובר על שרת שבמחיר נמוך יחסית מעניק לכם את האפשרות לאחסן ולגבות את האתר שלכם בהתאמה אישית. האתר שלכם מאוחסן בחוות שרתים, והמידע שלכם מוגן בתקני אבטחה גבוהים כנגד מתקפות סייבר של האקרים.

 

אז מה זה בכלל שרת VPS?

שרת VPS הוא שרת ייעודי וירטואלי הנתמך בשרתים פיזיים. אחסון מידע בשרת VPS מזכיר מאוד אחסון מידע בשרת ייעודי. ספק השירות יתקין לכם על מערכת ההפעלה מעין שכבה וירטואלית שתאפשר לכם גישה לכל המידע שאתם צריכים.

שרת VPS

מהו השימוש העיקרי בשרת VPS

שרת VPS משמש בעיקר לצורך אירוח אתרים, מכיוון שהוא מספק להם ביצועים גבוהים מאוד. ניתן לגשת לשרת מכל מקום ומחשב סביב העולם, ולהקים ולבדוק אתרים בסביבות פיתוח. אפשרות שימוש נוספת בשרת VPS היא עבור תוכנות כמו חשבשבת, שליחת מיילים ללקוחות, ועוד. כאשר אנו מדברים על שרת VPS כדאי לדעת שישנם שרתי VPS ווינדוס ושרתי VPS לינוקס.

 

האם שרת VPS מומלץ לאחסון אתרים?

שרת VPS הוא פתרון מצוין לאחסון אתרים. הוא מתאים במיוחד לאתרי איקומרס או לאתרים אחרים שזקוקים להרבה משאבים. הסיבה העיקרית שהופכת את שרתי הVPS למומלצים ביותר לאחסון אתרים היא כמובן איכות גבוהה מאוד שהם מסוגלים לספק למשתמשים. סיבה נוספת היא המחיר הזול יחסית והאטרקטיבי שלהם.

אחסון אתרים

מהם היתרונות של שרת VPS

לשרתי VPS יש כמה יתרונות משמעותיים, ואספנו כאן כמה מהם כדי שתוכלו להתרשם מהם:

 

  1. ביצועים מעולים – השרת אלסטי, מה שמאפשר להגדיל ולהקטין את השרתים בהתאם לצורך שלכם. ניתן לשלב גם שטחי דיסק שונים שכל אחד מהם מיועד למטרה אחרת על מנת לחסוך בעלות השרת.

 

2. אבטחת מידע – מדובר על שרתים מאובטחים בצורה מעולה, שנהנים מהגנת סייבר מתקדמת. כך תוכלו להיות בטוחים שהמידע החשוב שלכם לא נמצא בסיכון ואינו מאוים על ידי גורמים שונים. בנוסף, המידע שלכם מבודד            לחלוטין ממידע של אתרים אחרים, כך שגם אם תהיה אצלם דליפה או שהם יהפכו ליעד למתקפת סייבר אתם לא צריכים להיות מודאגים מהעניים.

 

3. מערכות הפעלה שונות – אפשר להתקין שלל מערכות הפעלה על שרת VPS, כך שתוכלו לעבוד עם מערכת ההפעלה שאתם מכירים ורגילים לעבוד איתה.

 

סיכום

שרת VPS הוא פתרון מצוין ומומלץ מאוד לאחסון אתרים. יש בשרת VPS בעצם שילוב מנצח עבורכם: הוא מסוגל לתמוך באתרים פופולריים ועמוסים, שירות האחסון גמיש מאוד וניתן להתאמה אישית, המחיר אטרקטיבי מאוד, והכי חשוב – המידע מאובטח.

אחסון אתרים

באותו נושא