חיפוש

איך משווקים את העסק בגוגל בצורה נכונה?

שיווק העסק שלך בגוגל יכול להיות דרך יעילה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את העסק שלך. אבל איך משווקים את העסק בגוגל בצורה נכונה? התשובה – בטקסט שלפניך.

 

הגדר את פרופיל העסק ב-Google

GMB (Google My Business) הוא כלי חינמי המאפשר לך לנהל כיצד העסק שלך יופיע בחיפוש Google ובמפות Google. אתה יכול להוסיף את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט, שעות פעילות, תמונות ועוד. הצעד הראשון בשיווק בגוגל יהיה, מן הסתם, לוודא שהלקוחות שלכם יכולים ליצור איתכם קשר. תוכלו לעשות זאת בקלות עם GMB.

עסק בגוגל

בצע SEO

SEO (Search Engine Optimization), ובתרגום חופשי – התאמה למנועי חיפוש, זה ה-"אל"ף–בי"ת" של שיווק עסק בגוגל. כדי שימצאו אותך בגוגל – אתה חייב לבצע התאמה של האתר שלך למנועי חיפוש. SEO כרוך בלוודא שהאתר שלך מכיל תוכן רלוונטי, שהוא ידידותי לנייד, שזמני הטעינה של האתר מהירים, ושהוא מותאם למילות מפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים.

 

איך עושים SEO

יש לא מעט מדריכים ל-SEO באינטרנט, בעברית ובאנגלית. אבל האמת היא, שכדי לבצע אופטימיזציה איכותית – אתה חייב לשכור חברה המתמחה בתחום, כמו דיגיטל אפ למשל. עוד יתרון לשכירת שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי הוא שאתה לא תצטרך להתעסק בכלל עם כל מיני ראשי תיבות באנגלית ובתחזוקה שוטפת של האתר, ותוכל פשוט לנהל את העסק שלך.

 

השתמש ב-Google Ads

Google Ads היא פלטפורמת פרסום המאפשרת לך ליצור מודעות המופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל, באתרים וב-YouTube. עם גוגל אדס אתה יכול למקד מילות מפתח, דמוגרפיה ומיקומים ספציפיים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. למעשה, גוגל אדס היא היא הדרך שלך לקנות שטח פרסום במוצרי גוגל הרלוונטיים. ככלל, גוגל אדס עושה שימוש ב-PPC (Pay Per Click).

עסק בגוגל

השתמש בגוגל אנליטיקס

Google Analytics הוא כלי חינמי המאפשר לך לעקוב אחרי הטראפיק, כלומר תעבורת האתר, ולמדוד את האפקטיביות של השיווק שלך. גוגל אנליטיקס מאפשר לך לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר שלך, אילו דפים הם הפופולריים ביותר ואילו ערוצי שיווק מניבים את ההמרות הרבות ביותר. ניתוח של הידע שגוגל אנליטיקס נותן לך, מאפשר לך לשפר את האתר בהתאם למה שמצליח לך.

 

העזר ב-Google ביקורות

כדאי לך לעודד את הלקוחות שלך להשאיר ביקורות בפרופיל ה-GMB שלך, או כמו שרוב האנשים מכירים את זה – בגוגל ביקורות. זה יכול לשפר את דירוג החיפוש שלך, להעלות אותך למעלה בתוצאות החיפוש או להשאיר אותך במיקום גבוה, ולעזור למשוך לקוחות חדשים.

 

סיכום

לסיכום, שיווק העסק שלך בגוגל דורש לא מעט עבודה. בין היתר תשמש בכלים של גוגל כמו  Google Ads ו-Google Analytics, אך גם בעזרים חיצוניים כמו חברות SEO ושיווק דיגיטלי. על ידי שילוב כל הכלים הללו, תוכל לשווק ביעילות את העסק שלך בגוגל.

עסק בגוגל

באותו נושא