חיפוש

4 כללים במיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר

פתיחה של עסק חדש זה לא עניין פשוט. מדובר בפעולה שמצריכה היכרות עם חוקים וכללים שונים. המדריך הנוכחי יציג בפני כל דורש את 4 הכללים המנחים שיאפשרו למתג כל עסק על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לדעת רגע לפני שתתחילו.

 

כלל מספר 1 – תהיו ממוקדים

מיתוג של העסק מצריך התמקדות מיטבית. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שהמיתוג יהיה מדויק עבור קהל היעד שלכם. כל פספוס הכי קטן, עלול להפיל את העסק שלכם למטה. לכן, ההמלצה היא לקחת את הזמן כדי לענות על כל מיני שאלות חשובות, למשל:

  • מי הוא קהל היעד שלכם?
  • איפה תוכלו למצוא אותו (למשל – באיזה פלטפורמות ברשת הוא נמצא?)
  • במה אתם שונים מעסקים אחרים שמציעים שירות או מוצר דומה?

נרחיב בקצרה כי השאלה האחרונה שהוצגה לעיל קשורה למושג חיוני שנקרא "בידול" ואפשר לכתוב עליו מדריך נפרד וארוך במיוחד. בחרנו לקצר במילים אודות נושא זה, מכיוון שיש עוד כללים נוספים שחשוב שתכירו. נאמר רק שכדאי לשים דגש על הבידול שיאפשר לכם למתג את העסק על הצד הטוב ביותר.

כלל מספר 2 – תיעזרו בגורמים מקצועיים

סביר להניח שראיתם בעבר עסק שנפתח ונסגר לאחר זמן קצר. במקרים מסוימים מדובר בבעלי עסקים שבחרו לעשות את הכול לבדם. בחירה מסוג זה עשויה להיות הרסנית. שכן, אתם אולי מבינים בתחום שבו אתם עוסקים, אבל לא בטוח שיש לכם היכרות מעמיקה בכל הנוגע להתנהלות אל מול גורמי מס, מיתוג נכון ופרסום של העסק.

ההמלצה שלנו היא להשאיר את התחומים הללו למומחים. היכנסו לכתובת הבאה ותגלו איך תוכלו לקבל את הליווי המקצועי הדרוש לכם: https://yazame.com.

 

כלל מספר 3 – תבחרו בקונספט קבוע

הליך המיתוג יאפשר לכם להשתמש בלוגו ובצבעים שמאפיינים את העסק שלכם למטרות שונות. ההמלצה היא ללכת על קונספט קבוע שמשדר כל הזמן על אותו קו. אם למשל יש פונט או צבע מסוים שנבחר לככב בלוגו שלכם, תעשו בו שימוש קבוע. כך תאפשרו ללקוחות שלכם לזהות את המותג שלכם מרחוק.

כלל מספר 4 – תבדקו את המסרים

הליך מיתוג איכותי ונכון מוביל בסופו של דבר להעברת מסרים. עליכם לבדוק מול קהל היעד שלכם את דעתם בנוגע למסרים אלו. שכן, חוסר הלימה בין השירות שלכם או המוצר לבין המיתוג עשוי לגרום לאי אמון בקרב קהל היעד שלכם. הימנעו למשל מהצגת מוצרים זולים כיוקרתיים ואיכותיים. הדבר צפוי להתגלות בהמשך ולמוטט את העסק.

 

השורה התחתונה – צאו ליישם את הכללים

בשלב זה יש בידיכם את 4 הכללים החשובים ביותר במיתוג שנוגעים למיקוד, הסתייעות בגורמים מקצועיים, קונספט ומסרים נכונים. כעת נותר לכם להשתמש בהם, כדי שתוכלו לשווק את המוצר או השירות שלכם על הצד הטוב ביותר.

4 כללים במיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר

באותו נושא
סוכנות דיגיטל
4 סיבות לפנות לסוכנות דיגיטל!

סוכנויות דיגיטל הפכו להיות אחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום המודרני. הסיבה לכך היא השינויים המשמעותיים שהעולם הזה עבר, והעובדה שהרשת הפכה להיות זירת הפרסום

קרא עוד »