חיפוש

איך לייצר תנועה בדף עסקי בפייסבוק ?

עם למעלה מ- 1.44 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ומעל 900 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, ניתן לומר שפייסבוק היא הרשת החברתית העליונה מבחינת בסיס המשתמשים. הפופולריות והחשיבות ההולכת וגוברת של פייסבוק הופכות אותו לרשת חברתית מכריעה עבור העסק שלך להמשיך ולהתייעל בצורה יעילה. פייסבוק קבעה כללים לאורך השנים שמקשים כעת על דפים עסקיים להביא את התוכן שלהם לעיני הקהל שלהם, אך ברגע שתקבל קהל מסיבי לראות את תוכן הפייסבוק שלך, הם יחזרו לדף הפייסבוק שלך פעמים רבות.

אם אינך מבצע אופטימיזציה של פייסבוק לעסק שלך, עכשיו זה הזמן להתחיל. אם כבר יש לך דף פייסבוק או שאתה רוצה להשיג עמוד זה, עמוד הפייסבוק הזה זקוק לתנועה רבה יותר.

איש שווק

 

איך ליצור תנועה בדף העסקי בפייסבוק?

  1. הצע מבצעים בלעדיים – מלל כמו "עקוב אחרינו בפייסבוק לקבלת המבצעים הטובים ביותר שלנו" יחד עם כפתור "עקוב" יכול לעודד ביקורים ועוקבים בעמוד. ודא שאתה מזכיר את "העסקה הזו בלעדית לעוקבים בפייסבוק שלנו".
  1. הפעל תחרויות (במיוחד תחרויות הצבעה) כדי להניע תנועה שתקשר עם הדף שלך – אנשים שמשתתפים בתחרות שלך יושיטו יד אל חבריהם ובני משפחתם ויבקשו את קולם. תחרויות מועילות במיוחד כשאתה מנסה להציץ את הדף שלך.
  1. הענק מתנות שוות – בדומה להציע מבצעים בלעדיים, מתנות מביאות תנועה. הבונוס של מבצע הענקת מתנות הוא שאתה יכול גם לאסוף כתובות דוא"ל, שיעזרו לך בהיבטים אחרים של מאמצי השיווק שלך. ניתן לקיים תחרות בדף העסקי עבור מוצר שלך ובכך לבקש מהמשתתפים לאהוב את הדף שלך כחלק מתהליך הכניסה לתחרות.
  1. פרסום עקבי ומגוון –בימים אלה האלגוריתם של פייסבוק מחליט אילו פוסטים יופיעו בעדכוני העוקבים שלך. בממוצע, רק שני אחוזים מהעוקבים שלך יראו את התוכן שאתה מפרסם. פרסום לעיתים קרובות, ושינוי סוגי התוכן שאתה מפרסם (וידאו, תמונות, סיפורים וכו'), יגבירו את החשיפה של הדף שלך. רוב המומחים בפייסבוק אומרים שפרסום פעם או פעמיים ביום זה המון.
  1. הגיבו לעוקבים – ברור שתצטרך להגיב לתגובות והודעות המכוונות אליך, בין אם מדובר בשאלות, תלונות או מחמאות. הדבר האחרון שאתה רוצה זה שאנשים יחשבו שאתה מתעלם מהם.
  1. הציעו מידע בלעדי ומעודכן – להשאיר את דף הפייסבוק שלך מעודכן הוא משימה לא פשוטה. אם אתה מתכוון להשתמש בפייסבוק כדי לעדכן לקוחות לגבי העסק שלך, רק וודא שאתה עושה זאת על בסיס קבוע כדי שאנשים יידעו היכן הם יכולים להשיג את המידע שהם צריכים בצורה אמינה. כאשר יש עדכון עקביים על העסק שלך, האלגוריתם של פייסבוק (ובין היתר גם של גוגל) מדרגים את דף העסק שלך גבוה יותר.

למידע נוסף אודות הגדלת כמות העוקבים בפייסבוק, אינסטגרם ועוד באתר https://digitalboost.co.il.

באותו נושא