חיפוש

שפות תכנות הווב הפופולריות ב2019

אם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים שחיים בעידן המודרני, חושבים על לימודים בתחום התכנות, כמובן שאפשר להבין אתכם. בסופו של דבר, הנתונים מראים שבעולם שבו אנחנו חיים, 25% מהאנשים לומדים לכתוב קוד בעזרת תוכנה לפני שהם מוציאים רישיון נהיגה! בנוסף לכך, מדהים לראות כיצד 74% מהמפתחים לומדים את התחום הזה דווקא באופן עצמאי, כך שאפילו אם אתם לא רוצים להירשם ללימודים מסודרים, יש לכם אפשרות להעמיק לבד את הידיעות שלכם בתחום. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את שפת התכנות הנכונה לכם, והאמת היא, שכמו שאתם יודעים, השמיים הם הגבול.

איש כותב

שפות עם ביקוש

בבואנו לראות איזה שפות תכנות הכי מבוקשות יש, אנחנו רואים שעדיין המלכה הבלתי מעורערת בעולם האינטרנט זו שפת התכנות Javascript. מדובר על שפה שלמעשה מציעה למשתמשים בה פיתוח ברמות שונות, כך שזה לא מפתיע שרבים רוצים להכיר אותה, ללמוד עליה ולהשתמש בה. עם זאת, אנחנו רואים שקיימות עוד מספר שפות תכנות חשובות ומובילות, כמו לדוגמא: Python וגם שפת הC. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים באיזו שפה להשקיע ומה אתם רוצים ללמוד, כדאי שתדעו למה אתם לומדים. איזה משימות אתם רוצים לבצע אחרי שתרכשו את הידע? והאם אתם רוצים ללמוד רק כדי שתהיה לכם השכלה כללית בנושא או כי אתם רוצים להתחיל לפתח אפליקציות שונות? אם המטרה תהיה לכם ברורה יהיה לכם קל יותר לבחור את השפה הנכונה לכם ולכן יש לתת על הנושא הזה את הדעת.

האם כדאי ללמוד תכנות לבד?

זו כמובן שאלה שמעסיקה את כל מי שרוצה ללמוד תכנות ברמה כזו או אחרת. אין ספק שהעידן המודרני מציע לנו את האפשרות ללמוד כמעט כל תחום בעצמנו, כי יש אפשרות לקרוא מאמרים ולראות אינספור סרטונים על כל נושא ועניין. יתרה מכך, יש גם אופציה לעשות קורסים מובנים אונליין אך חשוב להבין שזה לא יכול להתאים לכל אחד. לכן כדאי שתבדקו עם עצמכם באיזו דרך תרצו ללמוד, שכן מה שבטוח זה שאם אתם כבר משקיעים ולומדים, כדאי גם ליהנות מהלימודים עצמם.

באותו נושא
יסודות
שימושים שונים לתוכנת רוויט

תוכנת רוויט היא תוכנה מתקדמת ויעילה אשר מאפשרת למעצבים ואדריכלים לבצע מגוון רחב של פעולות. מהן? במאמר זה נבצע סקירה אודות התוכנה ונסביר מהם השימושים

קרא עוד »