חיפוש

שלושה רעיונות למתנות ללקוחות חשובים

התחרות הגוברת בענף הפרסום מביאה לחיפוש אחר פלטפורמות חדשות ודרכים יצירתיות למיתוג.

בשנים האחרונות הבינו חברות פרסום ושיווק רבות שחלל המשרדים הוא פלטפורמה יעילה ורבת עוצמה להעברה של המסרים שלהן, בין אם אל העובדים בחברה או עבור לקוחות קיימים

ופוטנציאלים אשר מבקרים במשרדים.

במאמר זה נציג שלושה רעיונות למתנות ללקוחות חשובים בתחום של סביבת עבודה ממותגת.

 

על המיתוג של סביבת העבודה

מיתוג סביבת העבודה  הוא אמצעי להמחיש את איכויות השירות של מי שמספק שירותים שאינם מוחשיים. לקוחות של חברה שמספקת שירותים במקרים רבים אינם יכול לראות או לגעת באופן פיזי במוצרים ולכן הם יחפשו רמזים אחרים לאמינות של החברה ולטיב השירות. לוגו וסגנון עיצוב המוטבעים על מוצרי פרסום לעסק בסביבת המשרד יכולים להעיד על אמינות ויציבות.

 

דיסק און קי ממותג

רעיון ראשון למתנה ללקוח חשוב הוא של מארז גדול של דיסק און קי ממותג עם הלוגו של הלקוח. מדובר על מוצר שימושי מאוד עם תועלת רבה שהלקוח יכול לחלק לעובדיו וללקוחות המשנה שלו. דיסק און קי ממותג משדר יוקרתית ונוכחות טכנולוגית. ניתן לתת אותו כמוצר פרסומי לקידום המכירות למבקרים במשרד כמו גם לחלק אותו בכנסים ובתערוכות.

כאשר נותנים אותו כמתנה ללקוחות חשובים ניתן להציע ללקוח להכניס לתוך הדיסק און קי גם תוכן שיווקי בסיסי המתאר את אופי החברה ותחום עיסוקה. הדבר יכול להיות הדמיות של פרויקט דגל או סרטון וידיאו לגבי שירותי החברה. באופן זה המתנה הפרסומית היא גם מוחשית של מוצר נדרש וגם כלי פרסומי ושיווקי עבור הלקוח.

 

חבילת כתיבה משרדית

רעיון נוסף עבור מתנה פרסומית ללקוחות חשובים הוא חבילות כתיבה של מוצרי משרד הדרושים לכל עסק. החבילה יכולה לכלול עטים ממותגים, יומני קיר או שולחן, מחברות כתיבה ועוד. במוצרים אלו נעשה שימוש נרחב והם מתאימים לכולם. חשוב לבנות את חבילות הכתיבה ממוצרים איכותיים ולמתג אותם בחכמה, על מנת שהוא יפיקו את המרב כמוצרי פרסום.

 

מעמדים לשולחן עבודה

רעיון שלישי למתנה ללקוח חשוב הוא של מעמדים לשולחן העבודה. המעמדים יכולים להיות מעוצבים עם הלוגו של הלקוח והם יכולים להיות מיועדים לעובדים או ללקוחות המבקרים במשרדים. הקונספט יכול להיות מועבר ללקוח לאישור של המתנה ולאחר קבלת הערות והביצוע של התיקונים, ניתן להזמין את מתנת המעמדים המעוצבים עבור הלקוח.

 

מתנות פרסומיות ללקוחות

כל חברה שמספקת שירותים בכל תחום רוצה ליצור אצל הלקוח את ההתרשמות הרצויה. ניתן להמחיש את טיב השירות באמצעות מיתוג של סביבת העבודה. במאמר זה נתנו דוגמאות של מתנות לסביבת עבודה ממותגת של, מעמד לשולחן העבודה, חבילת כתיבה ודיסק און קי אך ניתן למצוא עוד מגוון עצום של מוצרים פרסומיים לסביבה המשרדית שיכולים לבדל את הלקוח.

שורה של מתנות

 

באותו נושא