חיפוש

קידום חנות גרילים בפייסבוק – מה חובה להכיר

הרשת החברתית של פייסבוק נכנסה אלינו לחיים אי שם בתחילת העשור הראשון של שנות האלפיים והביאה איתה בשורה מרגשת של שיתוף מידע אישי בין חברים, חיבור ויצירת קשרים בין מליוני משתתפים, תיוג לוקיישנים לפי מיקום ועוד. עם הזמן הפכה הרשת החברתית הזו להרבה יותר מסתם עוד פלטפורמה לחיבורים, והיום היא משמשת, בין היתר, ככלי שיווקי של ממש שרבים משתמשים בו לקידום העסקים, הקטנים או הגדולים כאחד, שלהם. כדי להדגים ולהסביר לכם כתבנו מאמר שלם בנושא קידום חנות גרילים בפייסבוק – מה חובה להכיר, והטיפים שניתן כאן רלוונטים לקידום של כל עסק באשר הוא. אז קדימה, בואו נתחיל ונראה איך עושים את זה!

 

עולם הקידום – עולם מופלא ששווה להכיר מקרוב

בשנת 2020 אין כמעט עסק שלא מתעסק עם קידום אתרים, קידום חנויות וירטואליות, קידום פוסטים ועוד. היות והעולם האמיתי נמצא היום באינטרנט, שלא כמו פעם שהעלם היה מתנהל בעיקר בטלוויזיה ובשלטי החוצות, צריך וכדאי להכיר את כל הטריקים שיעזרו לכם להתברג בו בצורה שתהיה יעילה ותניב לכם רווחים.

 

קידום חנות גרילים בפייסבוק – מה חובה להכיר

אז כדי למפות רגע את השטח ולתת לכם רקע כללי, מדובר כאן על שני סוגי קידום חנות גרילים בפייסבוק עיקריים – קידום ממומן וקידום אורגני. למעשה, כשמדברים על קידום חנות גרילים בפייסבוק בשיטה הממומנת מדברים למעשה על פוסט ובו המידע הרלוונטי, שמנוסח כמובן בצורה שיווקית לתפארת, בצירוף תמונה או סרטון. לאחר מכן תוכלו להיכנס לקוביית תשלום לפייסבוק בה תוכלו "לטרגט", כלומר לבחור את קהל היעד שאליו אתם רוצים שהפוסט יגיע, מבחינת גילאים, איזור בארץ או בעולם, מין המשתמשים, זמן פעילות הקמפיין ועוד. כדי להצליח בקידום חנות גרילים בפייסבוק, מומלץ להוסיף שורה שמניעה לפעולה כמו – "כדי להגיע למידע על מעשנות בשר היכנסו לאתר שלנו".

ברגע שתזינו פרטי תשלום והפוסט יאושר על ידי החבר'ה של פייסבוק, הפוסט שלכם בדרך להגיע אל אלפי ועשרות אלפי משתמשים שעומדים להיות חשופים לעצם קיומכם.

 

ואיך עובדת שיטת הקידום האורגני?

שיטת הקידום האורגני עובד בצורה אחרת שתצטרכו להשקיע בשבילה יותר זמן מאשר כסף, אך היא שיטה שעשויה להשתלם לכם ובגדול. בשיטת הקידום האורגני אנחנו בעצם מנסים "להקפיץ" את הפוסט שלנו ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים בצורה עצמאית. העניין הזה מתאפשר באמצעות מגוון טיפים שכדאי ליישם:

1. אחרי שתעלו את הפוסט, השיבו לתגובות שתקבלו על גבי הפוסט בתור עמוד העסק.
2. שלבו סרטונים בפוסט – סרטונים הם מקדמים אורגנים ידועים של פוסטים.
3. השתמשו בתיוגים בפוסטים.
4. שתפו את הפוסט בקבוצות וגם בפרופיל האישי שלכם, ובקשו גם מחברים לעשות זאת.

 

לסיכום, לא משנה באיזו שיטה תבחרו, קידום חנות גרילים בפייסבוק הוא פעולה חשובה מאוד לביצוע. שיהיה בהצלחה!

רשת חברתית

באותו נושא