חיפוש

קידום ובניית אתרים

עסק בלי אתר או נוכחות כלשהי ברשתות שקול בימינו לעסק בלי מספר טלפון, מדובר באחד מהדברים הבסיסיים ביותר בהם משתמשים בעלי עסקים כדי לקדם את המכירות וכדי להגדיל את כמות הלקוחות, אם אתם פותחים עסק חדש או רוצים לפתוח אתר חדש לעסק שלכם בוודאי תתעניינו בנושאי קידום ובניית אתרים.

שלבי קידום

מה ההבדל בין קידום לבניית אתרים?

יש הבדל גדול בין קידום אתרים לבין בנייה שלהם, בניית האתר היא הפעולה הבסיסית הראשונה בה אתם יוצרים אתר חדש לעסק שלכם, לרוב את הבנייה עצמה תבצע חברה שמתמחה בבניית אתרים, לאחר שהחברה תסיים את העבודה ותבנה אתר לשביעות רצונכם יתחיל האתגר האמיתי, למשוך לאתר גולשים.

את החלק השני שכולל את משיכת הגולשים עצמם מבצעים באמצעות קידום האתר, הקידום מבוצע לרוב על ידי חברה אחרת, אף על פי שיש חברות שמספקות חבילה שלמה הכוללת בנייה וקידום של אתר.

על מה לשים דגש בעת בניית האתר?

לעיתים אתרים באינטרנט נראים מצויינים, אתם גולשים במחשב והכל עובד ונראה נפלא, אולם יש מספר תקלות שיכולות לפגום משמעותית בחווית הגלישה של הלקוחות שלכם גם אם הכל נראה טוב בהתחלה, ננסה לסמן כמה נושאים שחשוב לבדוק לפני שמאשרים את האתר.

תאימות לדפדפנים שונים – נסו להיכנס לאתר מכמה פלטפורמות שונות, מחשבים ניידים, טאבלטים, אייפון, אנדרואיד ועוד. ישנן חברות לבניית אתרים שלא שמות מספיק דגש על התאמת האתר לסוגי מכשירים שונים. כיום רוב התעבורה באינטרנט מבוצעת באמצעות טלפונים סלולאריים, אתר שלא יותאם אליהם בצורה אופטמילית הוא אתר שלא יוכל לספק את הסחורה שלה אתם מצפים.

מודולריות של האתר – חשוב לבחור בחברה שתבטיח לכם ששדרוג עתידי או ביצוע שינויים באתר יוכל להתבצע בקלות ובמהירות יחסית. חלק מהחברות מספקות לכם תיבה שחורה, האתר יעבוד מעולה אבל כל שינוי קטן שתרצו לבצע יגרור בהכרח בעיות גדולות ולכן יהיה יקר.

בניית אתר שמותאם לקידום – אם החברה לבניית האתרים לא תשים דגש על בניית אתר שמותאם לקידום,  קידום האתר יהיה קשה ומסובך מאוד. כדי להימנע מהשינויים היקרים שכרוכים בהתאמת האתר לגוגל חשוב שתשימו דגש על הנושא כבר מההתחלה.

על מה לשים דגש בעת קידום אתרים?

קידום אתר באינטרנט באופן יעיל שיגדיל את הטראפיק לאתר שלכם בצורה משמעותית הוא לא משימה פשוטה, לכן, חשוב שתבצעו תיאום ציפיות עם החברה שאליה תפנו ותשאלו אותם על הנושאים הבאים:

לינקים נכנסים – חלק מהותי וחשוב בקידום אתרים בגוגל הוא יצירת לינקים באתרים אחרים לאתר שלכם, בררו לגבי תשתית האתרים שהחברה מחזיקה, תבדקו מה כמות הלינקים הנכנסים שהחברה מתכוונת ליצור מדי חודש ומה כמות המאמרים שהחברה תעלה מדי חודש לאתר שלכם.

רשתות חברתיות וקידום מחוץ לגוגל – כמה מהפלטפורמות החשובות ביותר לקידום אתרים כיום הן הרשתות החברתיות, בקשו מהחברה ליצור תוכנית קידום מתאימה לאתר שלכם גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

באותו נושא
הכן את אתרך למובייל

בשנים האחרונות הוקמו לא מעט חברות לשיווק במובייל, רובן אף בונות את האתרים כחלק מעסקת חבילה. אלא שראוי לציין כי רוב המקרים המדווחים ע"י חברות

קרא עוד »