חיפוש

איך להישאר צעד אחד לפני כולם בקידום אורגני

הקידום האורגני הוא ללא ספק דרך הקידום המועדפת על עסקים עצמאיים.

תוכן איכותי מוכיח את עצמו פעם אחר פעם כמוקד משיכה לגולש המצוי וגם כאמצעי יעיל במיוחד בכדי לעלות כמה שיותר בתוצאות חיפוש.

היום, כשהתחרות בשוק רק הולכת וגוברת וכל עסק נלחם על אור הזרקורים, צריך להיות יצירתי במיוחד וחד בכל הנוגע לקידום העסק שלו.

לפניכם מספר טיפים והמלצות איך להישאר המובילים בקידום העסק שלכם בערוץ האורגני.

 

תוכן איכותי

צמד המילים המנצח. ככל שיהיו לכם יותר מאמרים באתר, הסיכויים שלכם לעלות בתוצאות החיפוש עולים וגדלים. בנוסף לכך, כל המרבה הרי זה משובח – נפח גדול של כתבות ומאמרים באתר שלכם יהפוך אתכם לא רק לאתר של מוצר או שירות, אלא גם למוקד ידע. על דרך זו, תרוויחו פרסום גם כאתר של מוצר וגם כאינדקס עם תשובות לכל מיני שאלות.

 

המילה בפלטפורמה

מהרגע שברור לנו שתוכן כתוב עובד, ובענק, פרסמו מילים כתובות בכל אתר אפשרי. גם פייסבוק ולינקדאין הם אתרים. יש לכם פרופיל עסקי באחד מאלו? מצוין! הקפידו להעלות בו מאמרים, תוכן כתוב, ובכללי – מילים שעולות בחיפוש של גוגל בתדירות גבוהה. כך תוכלו לפנות אנשים לעמוד העסקי דרך מנוע החיפוש, ודרך העמוד העסקי תהיה ללקוחות אפשריים גישה לאתר האינטרנט שלכם. לכתוב בכל החזיתות! אין לכם עמוד עסקי באחד מאלו? טפלו בנושא זה מיד!

 

מיקור חוץ (OutSourcing)

אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר בחזית המרוץ בתחום של קידום אורגני היא חבירה לחברת קידום אתרים. חברות אלו יגבו מכם כסף תמורת מאמרים בתמחור לפי מילה. בדרך זו, ובהתאם לדרכי ההתקשרות, ניתן לתחזק קשר קבוע עם אותה החברה ובכך לייצר הזרמה של תוכן קבוע. למאמרים שאתם מזמינים תצטרכו לתת כותרת ואיזה ביטויים תרצו לשלב בתוכם כך שהם יעלו בחיפושים, ואת השאר הכותבים יעשו. לתחזק אתר, לייצר בו קביעות, רלוונטיות, תוכן עדכני בהתאם לשינויים שקורים ישמרו עליו אמין, מזמין ומצליח.

 

מלימונים ללימונדה

מחיר הפרסום האורגני אמנם גבוה, אך אל תשכחו – יש לכם אתר אינטרנט! זה למעשה נכס דיגיטלי. בהתאם לגודל האתר והאפשרויות בו, תוכלו לפרסם עסקים אחרים דרך התוכן הכתוב שלכם באמצעות הטמעת קישורים. היזהרו! במידה ואתם עושים זאת, הקפידו שהביטוי – קישור רלוונטי למוצר של האתר שאליו חברתם. מעבר לכך, השקיעו וודאו שהתוכן מכיל כמה שיותר מילות קישור לנושא שלכם. לדוגמא – אתר מידע על טיולים. כתבו כל מאמר שעולה בדעתכם בנושאים אלו, ואם תרצו לשתף פעולה עם חברת ביטוח\חברו תעופה\חברת תיקים ומזוודות, הקדישו רפרנס באתר שלכם לאתר שלהם תמורת תשלום.

 

טבעי תמיד יותר יפה!

וגם יותר נכון! ובהתאמה, ודאו שהתוכן שלכם איכותי, רלוונטי וכנה. מכאן, מדלית הזהב במירוץ היא שלכם.

 

סטטיסטיקת קידום

באותו נושא