חיפוש

האם פייסבוק ואינסטגרם נחשבות גם הן כשיווק באינטרנט

מעטים האנשים שאין להם היום פרופיל אישי או פרופיל עסקי בפייסבוק או באינסטגרם.

הרשתות החברתיות האלו מונות עשרות מיליונים של משתמשים, ועם השנים הן הבינו עוד ועוד את הפוטנציאל העסקי הגדול שטמון בהן.

היום כשמדברים על שיווק באינטרנט, גם פייסבוק ואינסטגרם מהוות חלק בלתי נפרד מחבילת השיווק הזו, משום שהן בעלות פוטנציאל אדיר להגדיל את העסקים, למשוך אליהם יותר ויותר גולשים, ולהפוך אותם כמובן ללקוחות משלמים.

אז איך עושים את זה והאם זה בכלל יעיל כמו שאומרים? בואו נבדוק יחד.

 

שיווק באינטרנט עם פייסבוק ואינסטגרם – היום זו לא רק המלצה

אם בעבר עסקים רבים עוד התלבטו האם כדאי להם לבצע שיווק באינטרנט דרך פייסבוק ואינסטגרם או לא, הרי שהיום לא מדובר על התלבטות או המלצה, אלא על עניין של חובה. גם כשמדברים על גולשים מבוגרים יותר וגם כשמדברים על גולשים צעירים יותר, מדברים על קהל לקוחות פוטנציאלי שנמצא ברשת לאורך היום במשך המון זמן, ואנחנו מדברים כאן על שעות ארוכות.

בשעות הגלישה הארוכות האלו, הגולשים נחשפים לכל מיני תכנים – אישיים, עסקיים ושיווקיים כאחד, והעין שלהם יכולה להיתפס על הדברים שמעניינים אותם. בדיוק ברגע הזה, שיווק באינטרנט הופך לרלוונטי, ומנסה ללכוד להם את העין על המוצר או השירות של בית העסק.

 

איך בא לידי ביטוי שיווק באינטרנט עם פייסבוק ואינסטגרם?

פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות היום למפרסמים להשתמש במגוון אסטרטגיות שונות כדי לשווק אצלן בצורה חכמה ויעילה. בראש ובראשונה, חשוב שכל בית עסק שמעוניין לבצע שיווק באינטרנט דרך פייסבוק או אינסטגרם יחזיק בעמוד עסקי מטופח, שבו יהיו מרוכזים כל פרטי המידע הרלוונטים שהגולשים יכולים לגשת אליהם בקלות. במקביל, חשוב כמובן להחזיק באתר אינטרנט מלא בתוכן מעולה, ככה שהגולשים יוכלו להיכנס לאתר, לקרוא עוד על העסק, ואולי אפילו לבצע את הרכישה הראשונה שלהם דרך החנות הוירטואלית של העסק.

במקביל לשני הדברים הבסיסיים הללו, כדאי להכיר את האפשרויות שעומדות בפניכם:

  1. שיווק באינטרנט על ידי פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם: דרך זו מבטיחה הקפצת מודעות לגולשים, בין אם על ידי הצגת סטורי ממומן ובין אם על ידי הצגת פוסטים ממומנים. את קהל היעד של המודעות ניתן לבחור מראש, בהתאם למאפיינים שונים כמו מיקום, גיל ועוד.
  2. שיווק באינטרנט על ידי פרסום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם: דרך זו מצריכה מכם מאמץ, שכן פייסבוק ואינסטגרם יעדיפו לקדם עמודים עסקיים שמשקיעים בתכנים שלהם, הן מבחינה ויזואלית, הן מבחינת טקסט והן מבחינת פעילות ברשת. ככל שכל אלו יהיו מיטביים יותר, ככה אינסטגרם ופייסבוק יבחרו לקדם את הפוסטים בצורה אורגנית ונרחבת יותר.

במידה ואתם זקוקים לסיוע בקידום העסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות לחברת שטיק – שיווק באינטרנט. שיהיה בהצלחה!

 

רשת חברתית

 

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »