חיפוש

6 סיבות לבצע הדמיית תלת מימד למוצרים שאתה מוכר

הדמיות תלת מימד מדמות כיצד מוצר, בית, מפעל או מרחב ציבורי ייראו עוד לפני שהחל תהליך הייצור שלהם.

לקוחות ועסקים כאחד עושים שימוש רב בהדמיות תלת מימד, כל אחד מסיבותיו שלו.

מוכרים מוצר ומעוניינים לשווק אותו? במדריך נרחיב על הדמיות תלת מימד וכיצד הן יסייעו לשיווק המוצר שלך.

 

מהדמיות ברמה של "בערך" להדמיות תלת מימד מדויקות

הצורך בהדמיית מוצרים מכל סוג עוד לפני ייצורם אינו חדש, ובעבר היו מספר שיטות הדמיה כגון ציור או פיסול, אך שיטות אלו היו יקרות ולא מדויקות. תודות להתקדמות הטכנולוגית, ניתן כיום לדמות מוצרים באופן מדויק ואמין הרבה יותר באמצעות הדמיות תלת מימד ממוחשבות. מקומות כגון 3D2 – סטודיו להדמיות תלת מימד מסוגלים ליצור הדמיות מדויקות תוך שימוש בתוכנות ייעודיות.

 

למה כדאי לבצע הדמיות תלת מימד למוצר?

מייצרים מוצר חדש ומתלבטים אם לבצע הדמיות תלת מימד שלו? יש לנו כמה סיבות טובות שתשקלו זאת בחיוב:

  1. הדרך הברורה והמדויקת ביותר להצגה

לא משנה מה אתם מציגים, בין אם זה מוצר בתהליך ייצור, בית או שתלים דנטליים, הדרך המדויקת והברורה לייצג את אותו אובייקט היא באמצעות הדמיית תלת מימד. זוהי לבטח דרך ברורה ומדויקת יותר משרטוט ידני או ממוחשב ולמעשה מכל דרך שתבחרו.

 

  1. סיוע לגיוס משקיעים

אתם סטארט אפ בתחילת הדרך ומחפשים משקיעים? באמצעות הדמיות תלת מימד תוכלו להציג כמו שצריך את המוצר למשקיעים ולשכנע אותם באטרקטיביות שלו. אפשר כמובן להסביר במילים את חשיבות המוצר ולתאר אותו, אך אין כמו מראה עיניים כדי לשכנע באמת.

 

  1. לראות את המוצר פנימה והחוצה

הדמיית תלת מימד לא מאפשרת רק לראות כיצד המוצר ייראה, אלא גם לצפות בתהליכים פנימיים בתוך המוצר, כאלו שלא ניתן לראות בעין גם כשתחזיקו את המוצר ביד. הדמיות תלת מימד מאפשרות להיכנס לקרביו של המוצר וכך להכיר אותו ואת תכונותיו טוב יותר.

 

  1. להראות ייצוג מדויק של עולם שעוד לא קיים

תחשבו על תכנית בנייה באזור מסוים, או תכנית בנייה של בית. לדמיון האנושי לא תמיד פשוט לתפוס כיצד זה ייראה, גם אם תשבו עם לקוחות שעות ותנסו להסביר להם. הדמיות תלת מימד מאפשרות לראות את האזור בעיניים וכך ניתן להציג אותו ללקוחות, למכור ולשווק.

 

  1. הדמיות כחלק מהליך העבודה

הדמיות לא רק מסייעות להצגה למשקיעים וללקוחות אלא גם בקבלת אינפוט מהם. נניח למשל שאתם אדריכלים שעובדים על בית ללקוחות שלכם. תוכלו להציג להם שרטוטים שעשיתם באוטוקאד אך לא לכולם יש את העין לתפוס את זה ולא מדובר בכלי מאוד אינטואיטיבי. לעומת זאת, אם תציגו להם את הבית בהדמיית תלת מימד הם יוכלו לתת הערות אם יש צורך.

 

  1. מחיר

לא מדובר בשירות יקר, והתרומה החשובה שלו למכירות הופכת הדמיות תלת מימד להשקעה משתלמת במיוחד.

קניית מוצר

 

 

באותו נושא