חיפוש

מתי ובאילו עבודות נצטרך להשתמש בבמות הרמה?

במות הרמה מועילות לנו במגוון עבודות שנעשות בגובה החל מבנייה ועד גיזום. השימוש בבמות הרמה הפך נפוץ מאחר והוא חוסך זמן וכוח עבודה וברוב המקרים גם עדיף מבחינה בטיחותית. כאשר אנו בוחרים חברת במות הרמה, חשוב שנבדוק האם היא מתאימה לצרכינו ועד כמה היא בטיחותית ובעלת מיומנות במקצוע.

 

לאילו תחומים מתאימה במות הרמה?

במות הרמה מתאימות לסוגי עבודה שונים והשימוש בהן נרחב ומשמש אותנו באופן יום יומי. במת הרמה נועדה בין היתר לעבודות תחזוקה שונות הנעשות בגובה רב החל מבניינים ועד עמודי חשמל, שלטים, גשרים ובעצם כל מקום הנמצא בגובה. בנוסף, הבמה מתאימה גם לעבודות חקלאות לשיפור העיר כמו עצים גבוהים, ניקיון חיצוני של מקומות שלא ניתן לנקות מתוך המבנה, מעברי דירה מקומות גבוהות שלעיתים לא קיימת מעלית או שהעברת הדברים במדרגות מסורבלת מידי ודורשת כוח עבודה רב. הרמת הבמה חוסכת לנו כוח של הרמת ציוד, ושומרת על העובדים שלנו בעבודות בגובה שלעיתים מהוות סיכון גדול להם ולנו.

 

מדוע להשתמש בבמות הרמה?

לבמת הרמה ישנו מוניטין טוב מאחר והיא בטיחותית מאוד. בזכות הגודל והמבנה שלה העובדים מרגישים בטוח יותר כאשר הם נמצאים עליה ולא תלויים באוויר. קיימות במות הרמה שונות המתאימות לצרכים השונים של הלקוח. כיום חברות רבות מציעות במות הרמה גמישות ומשוכללות אשר מאפשרות תנועה רחבה וחלקה יותר כך שניתן להגיע איתן לכל מקום מסביב לבניין. בעזרת במות ההרמה ניתן להעביר ציוד ולהרים עובדים לצורך עבודות שונות הנעשות בגובה רב.

 

איך נבחר במה מתאימה לעבודה שלנו?

על מנת לבחור את הבמה המתאימה, ניתן קודם כל להתייעץ עם החברה שאותה בחרנו. חברה מיומנת ומקצועית תעניק ייעוץ מדויק ויעיל לגבי סוג הבמה שנצטרך לעבודה הספציפית שלנו. בחירת הבמה מבוססת ע״פ מספר פרמטרים כמו סוג העבודה, מספר העובדים שיעמדו על הבמה, הגובה אליו אנו צריכים להגיע והמשקל שנצטרך להעמיס על הבמה. בחירת במה נכונה תשפיע על הנוחות ועל איכות העבודה. אם נבחר במה שאינה גמישה או גבוהה מספיק, פספסנו את המטרה שלשמה הזמנו את הבמה.

 

סוגי הבמות שניתן לשכור

קיימים שני סוגי במות שניתן לשכור וכל אחת מהן מתאימה לצרכים שונים. לרוב, חברת השכרת הבמות תמליץ לנו על הסוג שמתאים לעבודה שלנו, אך חשוב שתדעו את ההבדלים בין הבמות השונות. הסוג הראשון הוא במת הרמה מסוג מספריים- במה זו עולה ויורדת בצורה אנכית ומתאימה לעבודה בחלל סגור.

הסוג השני הוא במת הרמה בעלת זרוע מפרקית- במה זו מגיעה לגבהים גבוהים יותר ויכולה לנוע לצדדים. במה זו גמישה יותר ומתאימה למגוון רחב יותר של עבודות. מעבר לשני הסוגים האלה ניתן לבחור בבמות הרמה שונות בכל קטגוריה שיתאימו למשקלים וגבהים שונים.

פלטפורמות עבודה

באותו נושא