חיפוש

מיתוג המשרד ע"י ריהוט בלבד

בין אם אתם פסיכולוגים שמתחזקים קליניקה, חברת הייטק שחולשת על בניין שלם או משרד עורכי דין עם מספר שותפים שחולקים חלל, עיצוב חלל העבודה שלכם הוא לא עניין שיש להקל בו ראש, בעזרת עיצוב נכון תוכלו לקדם את החברה שלכם ולבסס את המוניטין שלה.

מדוע אם כן חשוב להקדיש תשומת לב ומחשבה לעיצוב חלל העבודה ולא להסתפק בפעולות מיתוג פשוטות יותר וכיצד ניתן לעצב את המשרד בצורה הנכונה.

המאמר הבא יסביר לכם את הנקודות החשובות בנושא כדי שתוכלו להוציא את המקסימום מהמשרד שלכם.

 

למה להשקיע בריהוט המשרד?

מעבר לעובדה שחלל עבודה מעוצב ונעים יעניק לעובדים שלכם הרגשה נינוחה יותר ויאפשר להם לבצע את העבודה שלהם טוב יותר, לעיצוב של המשרד יש השפעה נרחבת על הנראות של כלל החברה שלכם ועל האופן שבו הלקוחות שלכם תופסים אותה.

עיצוב נכון של המשרד מסייע לבניית תדמית חזקה יותר, נושא קריטי אשר תורם רבות למשיכת לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות קיימים. לא מדובר בעיצוב שמבקש לספק מענה אסתטי בלבד, אלא בעיצוב שבא לספר ללקוחות שלכם אודות החברה, הערכים החשובים לה ואופן ההתנהלות שלה. כיצד אפוא משיגים את כל אלו באמצעות עיצוב? המשיכו לקרוא ותבינו הכול.

 

עיצוב אשר מספר סיפור

עיצוב המשרד שלכם צריך להתבסס על אילו ערכים חשוב לכם לקדם ולשדר. כך למשל קליניקה רפואית אשר מעוניינת לשדר מקצועיות ויסודיות תעוצב בקווים מינימליסטיים ונקיים. לעומת זאת קליניקה טיפולית, של פסיכולוגים עובדים סוציאליים או פסיכותרפיסטים אשר מעוניינת ליצור בקרב הפציינטים תחושה נוחה, בטוחה ונעימה, תבחר תעוצב בסגנון חמים ואינטימי יותר.

את התחושות והערכים הללו ניתן להעביר ללקוחות באמצעות שימוש נכון במספר כלים עיצוביים:

בחירת צבעים נכונה

גווני הצבעים שנבחרו צריכים לשקף נכונה את מה שהמשרד רוצה לשדר, גוונים עזים למשל, יתאימו לחברה שרוצה לשדר חדשנות ורעננות, לעומת גוונים מתונים יותר וכהים יותר אשר יתאימו לחברה שמעוניינת לשדר רצינות ואף יוקרה. כמו כן חשוב להתמקד במספר מצומצם של גוונים, שלושה לכל היותר, אשר יחזרו ויופיעו באביזרים ופריטי ריהוט שונים ברחבי המשרד.

 

סגנון

חברות מסוימות יעדיפו להשתמש בעיצובים מודרניים בקווים נקיים, אחרות יעדיפו ריהוט כבד ואלגנטי וישנן חברות שיעדיפו מראה אקלקטי ומענין- הכול בהתאם למה שהחברה רוצה לשדר. יהיה הסגנון אשר יהיה, מומלץ לבחור בחנות אשר מספקת רהיטים באיכות גבוהה ומספקת משלוחים. למשל בחנות הבית של עידה תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות באיכות מעולה.

 

מוטיב

מוטיב יכול להיות חומר מסוים שנמצא בשימוש במגוון דרכים, למשל שעם, או שימוש באביזרים שמתכתבים עם סמל החברה, מגנטים תמונות דגלונים וכדומה. כך למשל אם בסמל החברה מופיעים עלים, ניתן לשלב טפטים עם דוגמאות עלים שונות ברחבי המשרד, תחתיות לכוסות בצורת עלים וכדומה.

חיזוק התדמית של החברה באמצעות עיצוב המשרדים נותנת ללקוח הרגשה טובה שכן כאשר החברה משקיעה גם בפרטים הקטנים ביותר, עולה הרגשה שמדובר בחברה רצינית שניתן לסמוך עליה.

 

פינת ישיבה

באותו נושא