חיפוש

מה זה SEO והאם כדאי ללמוד את זה?

האם SEO היא עדיין השקעה טובה בשנת 2020, ומעבר לה ?

תשובה הקצרה שלנו היא כן!

נכון להיום קידום אתרים חשוב יותר מאי פעם. קידום אתרים היא העדיין אחת האסטרטגיות החזקות ביותר בשיווק דיגיטלי המניעות תוצאות לטווח הארוך. ולכן במידה ואתם בעלי עסק או מעוניינים ללמוד את התחום ולתת שירותים של קידום אתרים חשוב להבין קודם כל מה זה SEO ואיך לומדים את זה.

SEO עומד על רשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (search engine optimization). זהו מערך של שינויים ואופטימיזציות לאתר שלך במטרה להעביר תנועה אורגנית (בחינם) של אנשים לפי דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

האם כשאתם מחפשים את שם העסק שלכם התוצאה הראשונה שקופצת בגוגל זה אתר העסק שלכם? אם לא כדי לכם להתחיל להשקיע זמן וללמוד את תחום קידום אתרים בגוגל.

במה SEO תורם לעסק ולמה שווה ללמוד את זה?

אנשים מחפשים בגוגל כאשר הם מחפשים לקנות מוצרים או שירותים

עבור רוב האנשים הדבר הראשון שהם יעשו הוא להשתמש במנוע חיפוש כדי לחפש מידע, מוצרים או שירותים כאשר הם זקוקים להם. 81% מהקונים מבצעים מחקר מקוון לפני שהם מבצעים רכישות גדולות.

תנועה אורגנית ממוקדת מאוד מבחינת כוונת המשתמש

משתמשים המחפשים מילת מפתח כגון: 'חנות לתיקון רכב באר שבע ככל הנראה מחפשים לתקן את המכונית שלהם. כך גם בחיפושים הקשורים למוצרים כמו "iphone x 256GB", ובמקרה זה המשתמשים מחפשים לקנות את המוצר המדויק הזה.

זה משתלם יותר

– השקעה במנועי חיפוש תביא לך יתרונות לטווח הארוך. לאחר שתדורג בדף העליון, תוכלו ליהנות מלהיות על "כס המלוכה" במשך זמן רב (בהנחה שתמשיך לתחזק את האתר שלך).

יותר מכירות

דירוגים גבוהים מביאים יותר לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך. SEO מקל על המשתמשים המעוניינים במוצרים / בשירותים שלך לגלות את העסק שלך.

הדירוג האורגני הוא קריטי עבור עסקים מקומיים –

30% מהחיפושים במובייל קשורים למיקום, ו 72% מהצרכנים שביצעו חיפוש מקומי ביקרו בחנות במרחק 10 ק"מ. עם קידום אתרים מקומי טוב, לא רק שהעסק שלך יופיע ב- עמודים הראשונים של גוגל אלא גם, הלקוחות יתחילו להגיע לעסק שלך.

הוכחה עתידית

עם העלייה בחיפוש בעזרת קול וטכנולוגיות AI, יש לך יותר סיכוי להימצא על ידי הלקוח בגוגל.

הסמכות של גוגל

אנשים סומכים על גוגל שתספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור כל חיפוש נתון. זו הסיבה שבסך הכל, הדירוג מספר 1 בתוצאות החיפוש של גוגל משיג כ 21% מהקליקים, עם מספר 2 ו- # 3 עם כ -10% ו -7.5% בהתאמה. כך שדירוג גבוה יגדל את התנועה האורגנית שלך באופן אקספוננציאלי.

קידום נכון

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »