חיפוש

מהן הדרכים הנכונות לבדוק את ההגנה על העסק שלכם אונליין

בתקופה האחרונה, אנחנו עדים ללא מעט מקרים של תקיפות סייבר שפוגעות בעסקים שונים. הדבר גרם לנו להבין שצריך לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפניכם, בעלי העסקים השונים את הדרכים הנכונות שיאפשרו לכם לבדוק שאתם מוגנים מספיק מפני תקיפות אלו. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שנחוץ לכם בנושא.

 

כמה מילים אודות הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבתנו תוך ליווי מטעם גורמים שבקיאים בתחום ההגנה על עסקים ובכלל. שכן, יש לנו ידע בתחום, אך אנו סבורים כי הוא אינו מעודכן מספיק. ובתחום זה, של הגנה ותקיפות סייבר, מדובר במידע שמתעדכן ומשתנה מידי יום. זו הסיבה שהסתייענו בגורמים הבאים:

  • בעלי עסקים שיודעים איך לבדוק את ההגנה על העסק שלהם
  • אנשים שעוסקים בתחום המחשבים
  • בעלי עסקים שחוו מתקפת סייבר

כל אחד מן הגורמים שצוינו לעיל מסר לנו את המידע שיש לו בתחום. כך התאפשר לנו בעצם להציג לכם את המידע מכמה זוויות שונות.

 

הדרך הראשונה הנכונה לבדיקת ההגנה על העסק שלכם אונליין – בדיקת חדירות

הדרך הראשונה שהוצעה מספר פעמים על ידי הגורמים שצוינו לעיל הינה בדיקת חדירות. מדובר בבדיקה שמאפשרת לכל בעל עסק להגן על עצמו מפני מתקפת סייבר, האקרים ווירוסים שונים שמעוניינים לחבל בפעילות של העסק. מדובר כמובן בבדיקה שכל בעל עסק יכול לבצע בעצמו מבלי לעבור קורס הסמכה בנושא.

היתרונות של בדיקה מסוג זה

אם רבים בוחרים דווקא בדרך זו, ניתן להניח שיש לכך סיבה. לכן, בחנו מהם היתרונות שגורמים לאותם בעלי עסקים לבחור דווקא בבדיקה המדוברת. התגלה לנו שהיתרון המשמעותי הוא שמדובר בבדיקה יעילה ביותר בגלל הסיבות הבאות:

  • ניתן לבדוק באמצעותה אם יש חשש למתקפה כלשהי
  • ניתן לבדוק אם יש צורך לזהות חולשות שונות במערכת ללא צורך בכלים אוטומטיים

הדרך השנייה הנכונה לבדיקת ההגנה על העסק שלכם אונליין – לעבור קורס בנושא

אם יש לכם זמן פנוי ואתם מעוניינים להעמיק בנושא, אתם יכולים להירשם לקורס סייבר אונליין שמתקיים בזום. במהלך הקורס נלמדות שיטות שונות וניתן הסבר אודות שימוש בתוכנות שונות (מדברים כמובן לא מעט על בדיקת החדירות בקורסים אלו). כך שבעצם, מתאפשר לכל בעל עסק להכיר את עולם הסייבר באופן מעמיק, לזהות איומים מראש ולטפל בהם.

 

החיסרון של אפשרות זו

חשוב לנו לציין את החסרונות שציינו בפנינו הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך. רבים מהם ציינו כי הם עברו את הקורס והדבר הקנה להם כלים שימושיים, אך גזל מהם זמן רב וכוחות. שכן, הם נאלצו גם להתמקד בתפקוד העסק ובו זמנית גם להתמקד בלימודים. עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות הדרכים הנכונות לבדוק את ההגנה על העסק שלכם אונליין. מאחלים לכם הצלחה בבחירתכם.

באותו נושא
הכירו את תוכנת פריוריטי
הכירו את תוכנת פריוריטי

תוכנת פריוריטי הופכת לנושא שיחה חשוב ונפוץ יותר ויותר בעולם העסקים המודרני הישראלי. עם העלייה בטרנספורמציה הדיגיטלית ככלי משמעותי בסביבת העבודה של עסקים רבים, יותר

קרא עוד »
עולם ההייטק
איך משתלבים בעולם ההייטק

תעשיית ההיי-טק צוברת תאוצה זה זמן רב. ענף זה מתהדר במשכורות העתק הגבוהות ביותר בשוק ומתנאי עבודה מפנקים ביותר הכוללים אף חופשות לחו"ל. אם גם

קרא עוד »
חנות אינטרנטית
איך לבנות חנות וירטואלית

בשנים האחרונות, קניות מקוונות הפכו ליותר ויותר פופולריות והן מהוות נתח שוק משמעותי אם לא המירבי של עסקים רבים. היום כמעט לכל בעל עסק שמעבד

קרא עוד »