חיפוש

מדבקות לגן הילדים – באיזה אתר תוכלו לייצר משהו מושלם

מדבקות לגן הילדים הן חלק מעיצוב הגן ומשרתות מיומנויות שונות שאותם הילדים מפתחים בגיל זה.

כדי לעצב מדבקות כאלו צריך לבחור באתר איכותי עם שירות טוב.

המאמר יפרט באיזה אתר ניתן לייצר מדבקות מושלמות.

 

מדבקות לעיצוב גן

מדבקות לגן הילדים עם שם כתוב ועיצוב ויזואלי יהפכו את הגן שלכם למקום בו נעים לשהות ולהתנהל בצורה עצמאית. הילדים בגן צריכים להרגיש במקום כמו בבית, לגשת למשחקים, לפינות, לאחסן את החפצים שלהם מהבית בצורה מסודרת ולהגיע אליהם מבלי צורך לפנות לגננת או הסייעת. למשל, ילדים בגיל 3 המגיעים מהמעון עדיין צריכים את המוצץ או החיתול שלהם. ישנם אף ילדים שכדי להסתגל לגן יהיו חייבים להביא חפץ אהוב מהבית ולשמור אותו במגירה שלהם על מנת לחוש בטוחים. מדבקות השם יאפשרו לילדים להגיע לחפצים שלהם בקלות מכיוון שהם יזהו את שמם על המדבקה. למרות זאת, ככל שהילדים צעירים יותר ייקח להם זמן עד שיזהו את השם ולכן מומלץ להצמיד אליו תמונה של הילד או ציור מייצג שאותו יזכרו. בגיל 3 עד סוף השנה הילדים כבר יכירו ויזהו את שמם מבחינה חזותית ואז אפשר לוותר על התמונה או הציור. גן שמעוצב במדבקות שמיות הוא גן המעניק לילדים חופש בחירה ועצמאות ומצד שני אסתטיקה.

 

באיזה אתר תוכלו לייצר מדבקות מושלמות?

על מנת לבחור את האתר הטוב ביותר לצורך הפקת מדבקות בעל שם חשוב לעשות סקר אינטרנטי, לבדוק המלצות, מחירים, גיוון ואיכות. ככל שמדובר באתר לעיצוב מדבקות בעל תדמית והמלצות, סביר להניח שהוא יהיה גם אמין ומקצועי. למשל באתר של וואווי ישנן מדבקות איכותיות, עמידות לאורך זמן, עמידות ללכלוך ולמים ועשויות מנייר איכותי וחזק. בנוסף, מדובר על אתר עם עיצובים מגוונים לבחירה של ציורים ואפשרות לעיצוב אישי. תוכלו לבחור את גודל המדבקות, הצורה, גודל הגופן, הצבעים, המסגרת, הכמות ולקבל את המדבקות במשלוח עד 21 ימי עסקים במשלוח בדואר. באתר ניתן בקלות להזין את הנתונים ולשלם בצורה מאובטחת כך שהכל עובד מהר וביעילות. היתרון של וואווי הוא שירות הלקוחות האנושי שלה שמעניק ייעוץ אישי ועונה על כל שאלה בשעות הפעילות.

 

לבחור את העיצוב עם הילדים

גננות יצירתיות שרוצות לתת לילדים חופש פעולה ובחירה יכולות לבחור את עיצוב מדבקת השם ביחד עם הילד. אם הילד אוהב בעלי חיים או כלי רכב וילדה מסוימת אוהבת פיות או נסיכות, הם יוכלו לבחור את מה שמתאים להם וכך השם הכתוב יהפוך להיות משמעותי עבורם. כך גם כשבוחרים מדבקות לעיצוב של סימון חפצים מייצגים בגן, מדבקות לסלסלות חומרי היצירה, לתבניות המשחקים, ללוח התורנים, ללוח מי בא לגן, למתלה המעילים או התיקים ועוד. לסיכום, ככל שיהיו יותר דברים מסומנים במדבקות, כך לילד תהיה יותר עצמאות בגן.

 

מדבקה אדומה

באותו נושא