חיפוש

למה חשוב לקחת שירותי ענן וIT לעסקים

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי שחל בענף המחשבים. שכן, את הכוננים הניידים והמחשבים הנייחים מחליפים שירותי ענן מתקדמים. הדבר גרם לנו לתהות – למה שירותי הענן נבחרים על ידי כולם? ולמה בכלל חשוב לקחת אותם למטרות עסקים? יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא וחזרנו עם המידע שאתם צריכים לקרוא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לקבל את התשובות לשאלות שציינו בפניכם בפסקת הפתיחה, היינו צריכים לשוחח עם גורמים שבקיאים בנושא. לכן, כתבנו סקר מקיף ופרסמנו אותו ברשתות החברתיות. ביקשנו מאנשי עסקים שעושים שימוש בשירותי ענן לשתף אותנו בסיבות לבחירה שלהם ולומר לנו למה לדעתם זה חשוב. קיבלנו לא מעט סיבות ובחרנו להציג בפניכם את ה- 3 הנפוצות ביותר.

 

סיבה מספר 1 – מאובטח

מסתבר ששירותי ענן לעסקים נחשבים להרבה יותר מאובטחים מאשר שירותי אחסון מידע פיזיים בשרתים קיימים במשרד. לא מעט אנשי עסקים שעושם שימוש בשירותים מסוג שירותי it מציינים שהם לא צריכים לדאוג יותר למידע שלהם. שכן, הם יודעים שהוא מאובטח ונמצא בידיים טובות, אצל מומחים שמציעים להם שירותי ענן לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

 

סיבה מספר 2 – משתלם כלכלית

העלות של החזקת מחשבים בחדר נפרד במשרד או בחלל אחר במקום העסק שלכם צפויה לעלות לכם לא מעט. הרי יש לכם חדר אחד מבוזבז שלא ניתן לאחסן בו דברים אחרים או אולי להפוך אותו למשרד עבור אחד מהעובדים שלכם. רבים מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו כי מדובר בסיבה משמעותית ביותר עבור כל בעל עסק.

 

סיבה מספר 3 – נפח השימוש ניתן לשינוי

כשבוחרים בשירותי ענן לעסקים, ניתן לבצע בקלות שינויים בנפח השימוש. כך שאם אתם למשל רואים שאתם זקוקים לנפח נוסף, עליכם פשוט ליצור קשר עם החברה שאחראית על הענן שלכם. הדבר לא בא לידי ביטוי במצבים שבהם בעלי עסקים בוחרים להשתמש בשירותי אחסון פיזיים. שכן, הדבר מצריך רכישה של כוננים חדשים ואנחנו לא צריכים לספר לכם שמדובר בהליך מסורבל ומיותר, הרי אנחנו בעידן הטכנולוגי.

 

טיפ חשוב לפני סיום

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך כתבו לא פעם במהלך הסקר שחשוב לקחת שרותי ענן לעסקים מחברה שבקיאה ונחשבת למומלצת בתחום. בגלל שהדבר חזר על עצמו מספר רב של פעמים, החלטנו לציין בפניכם טיפ קצר שיאפשר לכם לבחור בחברה מומלצת. עליכם לגשת לרשת ולערוך חיפוש באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • חיפוש פרטים אודות החברה בגוגל
  • חיפוש פרטים אודות חברה שהומלצה לכם בפייסבוק
  • קריאתם חוות דעת בלשונית ביקורות בגוגל

 

סיכום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת למה חשוב לקחת שירותי ענן ו – IT לעסקים. אנו מזמינים אתכם לבדוק את הפרטים הללו באופן מעמיק כדי שתוכלו לבחור את החברה הנבחרת שתספק לכם את השירות הטוב ביותר.

שירותי ענן

באותו נושא
הכירו את תוכנת פריוריטי
הכירו את תוכנת פריוריטי

תוכנת פריוריטי הופכת לנושא שיחה חשוב ונפוץ יותר ויותר בעולם העסקים המודרני הישראלי. עם העלייה בטרנספורמציה הדיגיטלית ככלי משמעותי בסביבת העבודה של עסקים רבים, יותר

קרא עוד »
עולם ההייטק
איך משתלבים בעולם ההייטק

תעשיית ההיי-טק צוברת תאוצה זה זמן רב. ענף זה מתהדר במשכורות העתק הגבוהות ביותר בשוק ומתנאי עבודה מפנקים ביותר הכוללים אף חופשות לחו"ל. אם גם

קרא עוד »
חנות אינטרנטית
איך לבנות חנות וירטואלית

בשנים האחרונות, קניות מקוונות הפכו ליותר ויותר פופולריות והן מהוות נתח שוק משמעותי אם לא המירבי של עסקים רבים. היום כמעט לכל בעל עסק שמעבד

קרא עוד »