חיפוש

מה חייבים לבדוק לפני רכישת מרכזיה בענן

בעבר, אנשים ירדו לבאר כדי לשאוב מים לשתייה, לנחל כדי לכבס את הבגדים וניהלו שיחות דרך מרכזיות מסורתיות.

מאז, העולם התקדם וכיום ישנם ברזים, מכונות כביסה וכמובן – מרכזייה בענן.

בכתבה זו נבין מהם היתרונות של שימוש במרכזיה ומה חייבים לדעת לפני הרכישה.

 

מה זה מרכזייה בענן?

מרכזיות בענן הן מרכזיות המתאימות לעסקים, קטנים בינוניים וגדולים, המעוניינים לשפר ולטייב את השירות ואת ההתנהלות שלהם. המרכזייה תעניק חוויה נפלאה לכם וללקוחות.

מרכזיה חדישה זו, מציעה לעסקים שלל שירותים, ובהם מערכות לניתוב שיחות, הודעות גנריות ישירות למתקשרים, צירוף מתקשר לתור הממתינים, ניווט הממתינים לשלוחות, פילוח נתונים אודות התנהגות המתקשרים בזמן השיחה, הנעמת ההמתנה במוסיקה ועוד.

בזכות שירותי הענן, הטכנולוגיה החדישה דורשת פחות משאבים והעלויות מצטמצמות באופן משמעותי. בנוסף על כך, המערכת היא ידידותית ונוחה לשימוש. והמחיר? נוח לכל כיס ונע בין 8 ₪ לשלוחה ועד ל100 ₪ לשלוחה.

 

למה צריך את המרכזייה ענן?

בעל עסק שלא יתקדם אל מרכזייה בענן, ירגיש כי העסק שלו נמצא בקיפאון ועמידה במקום. בשוק תחרותי כמו שלנו, מי שלא מתקדם – מפסיד. בעלי עסק זקוקים כל הזמן לחשוב על דרכי התייעלות, או במילים אחרות לעבור למרכזייה על ענן. כאשר העסק מתייעל הוא ממשיך לצמוח ולהתפתח ובכך למקסם רווחים.

 

מהם יתרונות המרכזייה?

השם הנרדף של מרכזייה בענן הוא יתרונות לעסק. כפי שכבר ציינו, המרכזייה מייעלת את השירות, מפחיתה כוח אדם ומאפשרת לוותר על שירותי מכונה שונים. בנוסף על כך, המרכזייה כוללת בתוכה שירותי עדכון, אבטחת מידע וגיבויו המלא.

יתר על כן, המרכזייה נותנת לעובדים וללקוחות תנאי עבודה אופטימאליים.  זאת, שהרי במרכזייה אין הגבלות שהיו במרכזיות המסורתיות. המרכזייה כוללת בתוכה תיווך וקישור בין המחשבים לטלפונים הניידים, ועוזרת להתייעלות מרבית.

עם כל היתרונות שציינו, אין ספק שעסק שרוצה להמשיך לצמוח ולהתפתח צריך לעבור למרכזייה בענן. אחרי שתעברו למרכזייה בענן, תתקשו להיזכר כיצד הצלחתם להסתדר מבלי זה.

 

איך בוחרים מרכזייה לעסק?

כדי שהמעבר למרכזייה בענן ישתלם ויממש את מלוא הפוטנציאל שבו, יש לבחור את המרכזייה המתאימה ביותר לבית העסק שלכם. עליכם לראות מהם הצרכים המדויקים שלכם והאם המרכזייה המוצעת עונה עליהם. בררו עד כמה המערכת נגישה ופשוטה. מערכת מסורבלת שקשה לתפעל אותה, היא מערכת לא כדאית. בנוסף, ערכו סקר שוק ובדקקו האם המחיר המוצע אטרקטיבי ביחס לשירותים המוצעים. אם כן, עליכם לבחור את המרכזייה לפי שלושה קריטריונים – היקף השירותים, נגישות המרכזייה ועלות השירות.

 

לסיכום

מרכזייה בענן היא העתיד של העסקים בישראל. היא תגרום לעסק שלכם להיות יעיל ביותר וגם לחסוך במשאבים רבים. עליכם לבחור מרכזייה העונה על הדרישות המתאימות לכם ובמחיר אטרקטיבי. אין לנו כל ספק שלאחר שתרכשו אותה, לא תאמינו כיצד הסתדרתם בלעדיה. בהצלחה!

אמנת שירות | צור קשר | אודות |

נציג

 

באותו נושא