חיפוש

כמה עולה פיתוח אפליקציות ווב?

לאחרונה החלטתם שאתם זקוקים לאפליקציית ווב עבור העסק שלכם? יש לכם אתר אך זה לא באמת מספיק? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. היום יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להקים גם אפליקציה, והאמת היא, שזה קורה פשוט כי יש לכך דרישה. מחקרים רבים מראים שבימינו רוב האנשים לא רק קונים כל מה שאפשר אונליין, אלא הם מעדיפים לעשות זאת בעזרת הטלפון הנייד ולא בעזרת המחשב. משמעות הדברים היא שאם גם לכם יש עסק ואם תשקיעו בפיתוח אפליקציית ווב, בהחלט יכול להיות שתגדילו את הרווחים שלכם בעסק. אם מה שמטריד אתכם זו העובדה שמדובר על השקעה כלכלית לא מבוטלת, כדאי שתדעו שלא תמיד זה חייב להיות כך. כלומר, אומנם תמיד תשלמו על פיתוח אפליקציה, אך לא תמיד המחיר יהיה מופקע.

מכשיר סלולרי

קבלת הצעת מחיר מכמה מומחים שונים

ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם בנושא של הקמת אפליקציית ווב, היא לפנות אל כמה חברות שונות שעוסקות בתחום הזה. רק כך תוכלו להבין על כמה עומד המחיר הממוצע וכך תוכלו גם לבחור הצעה שאינה עולה יותר מידי. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים באופן כמעט אוטומטי בהצעת המחיר הכי זולה שיש, אנחנו מציעים לכם לבדוק גם האם מדובר על אפליקציה מוצלחת או לא. בתור אנשים שבוודאי עושים שימוש בלא מעט אפליקציות ביום, אתם יודעים הרי לומר שאפליקציה איטית או כזו שלא נוח להשתמש בה, היא אפליקציה שאתם בסוף מוחקים. לכן יש טעם לבחור רק חברה רצינית שתוכל לפתח עבורכם את האפליקציה הנדרשת, ואין ספק שלעיתים זה אומר שיהיה עליכם לשלם קצת יותר.

האם כדאי לשלב פרסומות באפליקציה?

האמת היא שזו דרך נהדרת להרוויח עוד כסף מהאפליקציה, שכן אם אנשים יפרסמו אצלכם, תוכלו לגבות מהם דמי פרסום. זה נכון בהנחה שבאמת תהיה לכם אפליקציה כמה שיותר אטרקטיבית, שכן רק כך יהיה כדאי למפרסמים לפנות אליכם. מה שבטוח, זה שצריך לקחת בחשבון גם את חוויית המשתמש. לא תמיד כאשר אנחנו עושים שימוש באפליקציה מסוימת נרצה לראות גם אינספור מודעות ופרסומות. לכן חשוב לתת על כך את הדעת, שכן בסופו של דבר הרעיון הוא כמובן שהאפליקציה תעזור לכם לקדם את העסק. שווה להשקיע בעניין הזה כי אם לכל העסקים המתחרים כבר יש אפליקציות כאלה, אין ספק שגם אתם זקוקים לכך, אז למה אתם מחכים?

באותו נושא
לחיצת יד דיגיטלית
4 נקודות חדשנות בוואטסאפ

וואטסאפ הפכה מהר מאוד לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום כמעט אין תושב ישראלי שלא מנהל חשבון וואטסאפ. אפליקציית המסרים המידיים הפופולארית, נותנת שירות לשני מיליארד

קרא עוד »