חיפוש

נוכחות ברשת – כך אמני הבידור כבשו את הרשת

אם פעם אמני בידור, מסטנדאפיסטים ועד קומיקאים שמארחים תוכניות בטלוויזיה, היינו בעיקר רואים בתוכניות טלוויזיה כמו צחוק מהעבודה או במופע לייב בקומדי פקטורי, היום אנחנו נמצא אותם בכל רחבי הרשת. אפשר אפילו להגיד שההצלחה והפרסום שלהם גדלה לממדים שהם בעצם לא יכלו לצפות.

נעבור כאן על אמני הבידור המוצלחים יותר ברשת, סטנדאפיסטים ומנחים, ואמני בידור שבאמצעות האינטרנט הצליחו להתפרסם:

 

סטנדאפיסטים שהצליחו לתעל את הרשת

שחר חסון שהיה סטנדאפיסט גדול עוד לפני שהתחיל להעלות סרטונים לעמוד הפייסבוק והיוטיוב שלו, הפך לכוכב רשת וויראלי וסטנדאפיסט מדרגה ראשונה באמצעות סרטוני הסטנד אפ שהיה מעלה באופן קבוע בימי חמישי אליו צרכני הרשתות החברתיות היו משתוקקים.

בתקופת הקורונה קומיקאים כגון אדיר מילר ואבי נוסבאום אף על פי שאולצו להישאר בבית ולהימנע מהופעות, ניצלו את השהייה בבית להעלאת סרטונים מצחיקים שסחפו את הרשת.

 

קומיקאים בטלוויזיה – ההצלחה ברשת

ליאור שליין ותום אהרון הם שני דוגמאות מעולת לאמני בידור שאמנם יש להם (במקרה של ליאור שליין כבר לא) תוכניות פריים טיים מוצלחות אמנם הרבה מהשיח בציבור על התוכניות והכרת התוכן הגיעה דווקא מהרשת.

תום אהרון גדל בתוכניתו של ליאור שליין והקונספט שלהם זהה: מונולוגים נוקבים עם הומור שחור וציני על סיטואציות ומציאות פוליטית שגורמות לנו להקשיב במשך 10-15 דקות ברצף בהשתוקקות לכל מילה.

בין אם מסכימים איתם או לא, המונולוגים ודעותיהם הפוליטית מהווים תוכן שהוא זהב ושנצרך רבות ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק. ללא הרשתות החברתיות, לא בטוח ששליין ותום היום משגשגים.

 

קומיקאים שצמחו מהרשת

עידן ניידיץ הוא קומיקאי שעושה הופעות אך יכול להיות שאינכם מכירים את השם שלו.

ניידיץ התחיל להעלות סרטונים מקוריים ומצחיקים עם הילדים שלו (בעיקר עם בנו) שהפכו לוויראליים ברגע והפכו את ניידיץ ומשפחתו לכוכבי רשת במהירות.

רביטל ויטלזון, אמא שמתקשה להשתלט על הילדים שלה בתקופת הקורונה, העלתה סרטוני מונולוג קרועים מצחוק שהפכו אותה לכוכבת רשת וזיכו אותה בחיקוי נהדר בארץ נהדרת שהביאה אותה לגדולה גם בטלוויזיה.

היום ניתן להתפרסם לא רק באמצעות הטלוויזיה, גם בן אדם נורמטיבי עם חוש הומור מפותח יכול להיות וויראלי אם הוא מצליח להפיק תוכן איכותי.

 

אמני בידור ברשת ברשת – עולם חדשות

הרשתות החברתיות והמרחב האינטרנטי מעניק הזדמנות יוצאת דופן בעשור האחרון לאמני בידור אנונימיים להתפרסם באמצעות הפקת תוכן המתאים לצריכה ברשתות כגון פייסבוק ואינסטגרם.

אפילו קומיקאים מפורסמים ומוכרים מבינים כי הנוכחות ברשת מבחינתם היא חובה אם אינם רוצים להיעלם.

האינטרנט מאפשרת לנו הצרכנים לקבל תוכן מגוון ישר לנייד שלנו באופן תדיר ורציף מה שמעמיק את הקשר ביננו לבין הסטנדאפיסטים ומסייע לסטנדאפיסטים גם במציאות.

הצפיות מומרות בסופו של דבר לקניית כרטיסים להופעות שלהם מה שהופך העלאת תכנים חינמיים לרשת למצב 'ווין ווין'.

 

כלב עם משקפיים

באותו נושא
אתר מכירות
קידום ובניית אתרים

ניהלתם את העסק שלכם עד היום בלי אתר? אנשים פנו אליכם כי שמעו על השירות שאתם נותנים? אם כך, הגיע הזמן שתתקדמו. לנהל בעידן המודרני

קרא עוד »